דוד עציוני. משרד הפנים לא נענה לבקשה (צילום: בועז כהן)
דוד עציוני. משרד הפנים לא נענה לבקשה (צילום: בועז כהן)

משרד הפנים אסר על עציוני לשמש דירקטור בחברה ציבורית

סגן ראש העיר דוד עציוני ביקש להמשיך את תפקידו כדירקטור בחברה הציבורית רני צים מרכזי קניות. המחלקה לייעוץ משפטי בעיריית חיפה ביקשה ממשרד הפנים לאשר זאת, אך המשרד קבע כי על פי חוק הוא מנוע מלהמשיך בתפקידו

פורסם בתאריך: 20.5.19 10:24

סגן ראש העיר דוד עציוני ביקש להמשיך את תפקידו כדירקטור בחברה הציבורית רני צים מרכזי קניות בע"מ אך משרד הפנים קבע כי על פי חוק הוא מנוע מלהמשיך בתפקידו.

לפני כשנה התמנה עציוני לדירקטור חיצוני בחברה – תפקיד שעליו הוא קיבל תשלום. עציוני ביקש להמשיך בתפקידו גם ללא קבלת תשלום, והמחלקה לייעוץ משפטי של עיריית חיפה אף פנתה בעניין למשרד הפנים, אך המשרד הודיע כי נאסר על עציוני לשמש דירקטור בחברה. בשל כך צפוי עציוני להודיע בימים הקרובים על עזיבת הדירקטוריון.

יצוין כי מלבד היותו חבר דירקטוריון בחברת רני צים משמש עציוני גם יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית מתוקף ההסכם הקואליציוני שעליו הוא חתם עם עינת קליש רותם וסיעתה חיים בחיפה עוד לפני הבחירות.

 

 

חברת רני צים מרכזי קניות נוסדה בשנת 2009 והיא עוסקת בייזום, בהקמה ובניהול של מרכזים מסחריים וברכישה, בייזום ובהשבחה של קרקעות. החברה, שבבעלותה שישה מרכזים מסחריים ברחבי הארץ, החלה במרץ 2018 להיסחר בבורסה, ומרץ השנה דווח כי היא סיכמה את שנת 2018 עם עלייה של 7.3% ברווח המתואם שהסתכם ב-13.5 מיליון שקל.

בתגובה לפניית "כלבו – חיפה והצפון" מסר משרד הפנים: "המידע הרלוונטי הוא אישי. כמו כן, בהתאם לחוק בחירת ראש הרשות וסגניו חל איסור על נבחר בשכר לעסוק בכל עסק או בעיסוק נוסף ללא אישורו של שר הפנים. הכללים המלאים להגשת הבקשה לשר הפנים מופיעים בחוזר מנכ"ל 4/2017".

עציוני מסר: "אין תגובה".

 


 

 


 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. ימית

    למרות שבפקודות העיריות נאסר על חבר מועצה לעסוק בעבודה נוספת מצאה הגב' ימית קליין להמליץ למשרד הפנים את המשך העסקתו ומנגד לעובדי עירייה שמבקשים לעבוד עבודה נוספת באשור ולפי פקודת העיריות היא מצאת להחיל עליהם את חקי המדינה ולהקשות עליהם אז תגידו אתם האם היא לא מוחטת הגברת הזו???
    לכי הביתה החברות שלך לשעבר ממש לא מתות עליך כבר ומחקות רק שתפלי

  2. להשקות את העציצים

    עציציוני דואג לעצמו.
    כל הכתבות על עיסוקים ומתפקדים שלו ועבור עצמו
    קבלנו תאום של שי

  3. התביעה העירונית

    הכל מתחיל בימית קליין ונגמר בה היא זו שדואגת להכיל את קבוצת הרוע שהגיע לעירייה וצריכה ללכת איתם כמה שיותר מהר!!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר