הפרסומת של בז"ן על המבנה בבעלותו של יעקב פינגולד. ניגוד עניינים? (צילום: אבישי כפיר)
הפרסומת של בז"ן על המבנה בבעלותו של יעקב פינגולד. ניגוד עניינים? (צילום: אבישי כפיר)

בגלל הפרסומת של בז"ן: נקש נגד פינגולד

חברת מועצת העיר סופי נקש הגישה שאילתה לראש העיר בנוגע לשלט פרסומת של קבוצת בז"ן שהוצב על בניין בבעלותו של חבר המועצה יעקב פינגולד. נקש מבקשת לקבל חוות דעת משפטית בשאלה אם יש ניגוד עניינים ו/או במניעה מפינגולד להשתתף בדיונים שבהם עולים נושאים הקשורים בבז"ן. פינגולד: "אין מניעה שאשתתף בדיונים הקשורים לבז"ן"

פורסם בתאריך: 4.6.19 11:46

חברת מועצת העיר סופי נקש הגישה שאילתה לראש העיר עינת קליש רותם בנוגע לשלט חוצות שמפרסמת קבוצת בז"ן ושהוצב על בניין בכיכר ספר. "בכיכר ספר יש מבנה השייך לחבר מועצה, ועליו מתנוססת לאחרונה פרסומת עבור חברת בז"ן", כתבה נקש בשאילתה, "נראה לי תמוה ואף טעם לפגם כאשר עיריית חיפה חורתת על דגלה מלחמה בזיהום האוויר יש פרסומת כזו על מבנה ששייך לחבר מועצה, אף שמדובר בשטחו הפרטי וזכותו המלאה לעשות זאת".

נקש התכוונה בדבריה לחבר מועצת העיר יעקב פינגולד, המכהן כיו"ר דירקטוריון חברת אתו"ס, שהבניין נמצא בבעלותו. נקש מבקשת לבחון אם אין ניגוד עניינים מצדו של פינגולד או מניעה ממנו להשתתף בדיונים שקשורים לבז"ן: "השאלה היא אם ברגע שחבר המועצה קיבל תשלום עבור הפרסום אין כאן בעייתיות לגבי השתתפותו בדיונים שקשורים לבז"ן ולאיכות הסביבה. אבקש לקבל חוות דעת משפטית כי אין מדובר בניגוד עניינים ו/או במניעה מחבר המועצה להשתתף בדיונים שבהם עולים נושאים הקשורים בחברה".

 

 

לאחרונה יצאה חברת בז"ן במסע פרסום בכלי התקשורת שלא ניתן היה שלא להיחשף אליו. גיבורי הפרסומת הם שקנאים וחסידות שמתמוגגים מהאוויר "הצלול" מעל בתי הזיקוק, והוא מסתיים בסלוגן "בז"ן – מבתי הזיקוק בעלי החותם הסביבתי הנמוך באירופה. עובדה". מסע הפרסום גרר גל של ביקורות מטעם פעילי הסביבה.

פינגולד מסר בתגובה: "שלט הפרסום הושכר לחברת שמול שילוט, ומשכך הוא יכול לפרסם כל חברה שהוא רוצה ללא התערבותי. אין כאן שום מגבלה ואין שום קשר למפרסמים. ולכן אין מניעה או הגבלה שאשתתף בכל דיון הקשור לחברת בז"ן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. זיהום אנושי

    עירייה רקובה
    מועצת עיר מלאה ניגודי אינטרסים
    והמזהמים קונים את כולם בכיס שלהם בסוף

  2. כשמדברים על עירוב הון - שלטון... שחיתות ממדרגה ראשונה !!!

    והאדון חושב עוד שאין ניגוד אינטרסים – בושה וחרפה לנציג ציבור !!!

  3. לא יאומן כיסופר !!! הם פשוט קונים את כולם !!!

    מדהים איזה קמפיין פרסומי אגרסיבי בז"ן מריצים !
    מציפים את כל הארץ בפרסומות מטעות !
    מעוותים את המציאות ומנסים לשנות את התפישה שלהם בציבור !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר