אילן מסינגר וגבי שושני. אדוני היושב ראש?
אילן מסינגר וגבי שושני. אדוני היושב ראש?

שושני ומסינגר יתמודדו על ראשות ועד עובדי העירייה

בעקבות הודעתו של יו"ר ועד עובדי העירייה דוד וקנין כי לא יתמודד על ראשות הוועד בבחירות הקרובות הודיעו גבי שושני ואילן מסינגר כי הם ירוצו לתפקיד יו"ר הוועד

פורסם בתאריך: 5.6.19 13:40

הודעתו של יו"ר ועד עובדי עיריית חיפה דוד וקנין כי לא יתמודד על ראשות הוועד בבחירות הקרובות נתנה את האות לפתיחת המירוץ לתפקיד. מלבד אמנון עידו, סגנו של וקנין ואחיו של יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו, שלפי ההערכות יתמודד על ראשות הוועד, שניים נוספים מודיעים כעת על התמודדותם – גבי שושני ואילן מסינגר.

שושני מאגף התברואה, ששימש בעבר סגן ומ"מ יו"ר הוועד, אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "מאז ההודעה של וקנין קיבלתי הרבה פניות והופעל עלי לחץ כבד להתמודד. יש קבוצה טובה של עובדים שביקשו ממני להנהיג אותם. צריך מישהו שיוכל להנהיג את העובדים ולהצעיד אותם לחוף מבטחים, ומי שיכול לעשות זאת בדרך הטובה ביותר זה אני. עובדים רציניים שרוצים להצטרף לקבוצה שמטרתה היא לדאוג לעובדים מוזמנים להצטרף אלינו".

 

 

מסינגר, מנהל המחלקה לשירותים מונעים, אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "החלטתי להתמודד כי פנו אלי רבים מעובדי דור ב' ואמרו שהם מרגישים מקופחים מכך שהם לא טופלו, שהקידומים שלהם נעצרו בדרגות התחלתיות, ושהם משתכרים שכר מינימום שקשה להתפרנס ממנו. יש הרבה בעיות, ולכן עובדים רבים ביקשו ממני להתמודד. יש לי כבוד רב לוקנין, לעידו ולכל מי שיתמודד. החלטתי לרוץ כי אני חושב שיש לי מה לתת ולהציע. אני טיפוס לוחמני. בשבילי אני לא רוצה שום דבר, אני רוצה להילחם בשביל הדור הבא – עובדי דור ב', סייעות ומלוות שהוזנחו במשך שנים, לא בגלל שזה היה מכוון אלא בגלל שסדרי העדיפויות היו כנראה שונים. אני מתכוון לשים דגש חזק ביותר בנושא הזה ולנסות לעשות כמה שאני יכול לטובת העובדים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר