בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

בגלל שדה דב: לא תהיה קבלת קהל בעירייה

בהוראת המרכז לשלטון מקומי, כהזדהות עם תושבי אילת על סגירת שדה דב יופסקו קבלת הקהל והמענה הטלפוני בכל מוקדי השירות של עיריית חיפה בשעות 13:00-10:00

פורסם בתאריך: 30.6.19 09:18

עיריית חיפה הודיעה כי היום (ראשון) בשעות 13:00-10:00 לא תהיה קבלת קהל ומענה טלפוני בכל מוקדי השירות העירוניים, למעט מוקד 106 שימשיך לפעול כרגיל. הסיבה: בהוראת המרכז לשלטון מקומי יושבתו השירותים העירוניים בכל הרשויות המקומיות בארץ כהזדהות עם מחאתם של עיריית אילת ותושבי העיר הדרומית על סגירת שדה התעופה דב בתל אביב.

בהודעה שפורסמה בדף הפייסבוק של העירייה נכתב: "שדה תעופה יכול לגזור עיר לחיים או למוות. כמו באילת, גם שדה התעופה של חיפה בסכנה. המדינה מתעלמת מהתעופה הפנים ארצית ומסכנת את העתיד גם של חיפה ושל כל מטרופולין הצפון".

 

 

ממרכז השלטון המקומי נמסר: "בהודעה שנשלחה לכל 257 הרשויות המקומיות בארץ המלצנו להן לנקוט שביתת הזדהות למען אילת במתן שירותים עירוניים. כל רשות עשתה את מה שהיא מוצאת לנכון באופן וולונטרי. חלקן השבית את השירותים לכמה שעות וחלקן לכל היום. כרגע אין הנחייה חדשה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאי אמיתי 100% חתול

    רק חבל שכל העיריות בארץ לא שובתות במחאה למען תושבי חיפה שסובלים מהמפעלים במפרץ…

  2. זוועה

    תל אביב לא הייתה משביתה אפילו דקה למען חיפה.
    ההסתדרות ארגון פשיעה כלכלי שדואג רק לעשירים במקרה זה עשירי תל אביב שרוצים שדה ליד הבית.

  3. לא יעזור לכם..נתניהו ראש ממשלה עוד 20 שנה:)

    עירית חיפה מזדהה עם עיריית אילת על שדה דוב? איפה הגענו..השדה היה אמור להיסגר ב2016 ופתאום כולם מתעוררים כדי לתפוס מומנטום נגד נתניהו..עיריית חיפה האדומה שבעוד 15 שנה ספק אם יעבוד בה יהודי אחד..הולכת בפופוליזם זול נגד הממשלה ונתניהו במקום ליישר קו כמו שמתבקש בהחלטות מסוג זה

  4. מאיר

    מסילת רכבת לתוך נמל התעופה בחיפה הערכת מסלו למטוסים גדולים יותר ולכל הצפון מחדרה ואפילו יותר יש תחליף לשדה דב ונתב"ג. חיפה יכוה לעזור לאילת ולעצמה גם בתי החולים ושירותים אחרים והורדת הלחץ בכבישים וברכבת למרכז.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר