שי אבוחצירה
שי אבוחצירה

אבוחצירה התפטר מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה

חבר מועצת העיר שי אבוחצירה הודיע למחלקה לייעוץ משפטי של עיריית חיפה על התפטרותו מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה - חיפה. אבוחצירה, שבבעלותו חברה לייזום ובנייה: "על מנת למנוע כל חשש למשוא פנים או לניגוד עניינים בחרתי להתפטר"

פורסם בתאריך: 14.7.19 18:13

חבר מועצת העיר שי אבוחצירה מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה התפטר מחברותו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה – חיפה. את הודעת ההתפטרות שלו הגיש אבוחצירה ביום שלישי שעבר למחלקה לייעוץ משפטי של עיריית חיפה.

אבוחצירה התפטר בשל היותו הבעלים של חברת אלרם ישראל בע"מ, שפועלת בתחום היזמות והבנייה ואשר אותה הוא הקים בשנת 2016 לאחר שוויתר על תפקידו כסגן ראש עיר בשכר ועבר לשמש בתפקיד ללא שכר. זמן קצר לאחר הקמתה של החברה, בקדנציה הקודמת של הנהלת העירייה, התפטר אבוחצירה מחברותו בוועדת המשנה לתכנון ובנייה שבה הוא היה חבר והסביר זאת בכך שהוא מעוניין למנוע מצב של ניגוד עניינים. בשבוע שעבר, כאמור, הוא הודיע על התפטרותו מהוועדה המקומית.

 

 

אבוחצירה: "מאז הקמתה של החברה נמנעתי לבצע פעילות יזמית או עסקית בחיפה. כעת, כאשר אני חבר מועצה מן המניין ולא סגן ראש עיר, וכמו כן אינני נושא בשום תפקיד רשמי בשל הימצאותי באופוזיציה, אינני רואה מניעה לפעול וליזום בעיר. על מנת למנוע כל חשש למשוא פנים או לניגוד עניינים בחרתי להתפטר גם מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ירוק

    אם יש חמישיה פותחת של עלוקות שנחתו על העיר, אבוחצירה שותפו הפוליטית של יהב הכושל, היה ונשאר אחד מהם.

  2. כמה "יושרה"

    איזה יושרה, אבל ישב בדירקטוריון של סלע בינוי בזמן שמועצת העיר אישרה לה תוכניות בנייה וחברתו חדוה אלמוג הייתה יו"ר הועדה וקידמה את זה. גילוי נאות לא היה.. אבל למה לעצור כאן? מינה את פעיליו לשלושה תפקידים עירוניים בלי מכרז.. מה שפסול היום גם היה פסול אז. רק שאז המחלקה המשפטית ומבקר העירייה סורסו-הופחדו-הושתקו על ידי ראש העיר.
    הבנתם?

  3. חיפאי

    ומה עם קשריו בחברת סלע בינוי וקבוצת אמנון סלע .חרטה וזריעת חול בעיניים. מסטודנט תפרן הפך אצל יונה יהב לטייקון ???

  4. סטודנט לשעבר

    אבוחצירה פוליטיקאי מאד מוכשר אבל זה בדיוק הסיפור שלו, הוא לא מייצר שום ערך בפני עצמו ורק יודע להתחבר כדי לחיות על חשבון אחרים.

    כך היה מיום שעשה שקט באגודת הסטודנטים דרך ההתברגות שלו כצעיר מבטיח בעירייה ועד ימינו שהצליח לקנות דירה במזומן..

    הוא לא יזם ולא נעליים, פוליטיקאים מרוויחים יפה בנדלן כי הם מקושרים ומצליחים להמנע מסיכונים.

    לא מתרשם שיש לו יושרה אמיתית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר