חה"כ עמיר פרץ ומרב מיכאלי ואורלי לוי אבקסיס בביקור בחיפה (צילום: דוברות מפלגת העבודה-גשר)
חה"כ עמיר פרץ ומרב מיכאלי ואורלי לוי אבקסיס בביקור בחיפה (צילום: דוברות מפלגת העבודה-גשר)

"כך נראית הזנחה, זוהי פשיטת רגל מוסרית"

יו"ר מפלגת העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס ו"כ מרב מיכאל ערכו מפגש עם פעילים למען איכות הסביבה בחיפה. במפגש התחייב פרץ לתוכנית מקיפה לטיפול בזיהום האוויר במפרץ חיפה בשיתוף עם איגודי העובדים

פורסם בתאריך: 20.8.19 18:28

יו"ר מפלגת העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ ערך היום (שלישי) בחיפה מפגש עם פעילים למען איכות הסביבה בראשותה של יו"ר ארגון מגמה ירוקה שני אלוני. במפגש, שבו השתתפו גם אורלי לוי אבקסיס וח"כ מרב מיכאלי, התחייב פרץ לתוכנית מקיפה לטיפול בזיהום האוויר במפרץ חיפה בשיתוף עם איגודי העובדים השונים.

"חיפה היא העיר המזוהמת ביותר בישראל, תושביה חשופים לסכנות בריאותיות גבוהות, ושיעורי התחלואה בה משתוללים", אמר פרץ, "על אף המודעות של הממשלה לאיום הבריאותי שאורב לתושבי האזור, היא ממשיכה להתעלם מהנתונים ומפקירה את האזרחים לגורלם. כך נראית הזנחה, זוהי פשיטת רגל מוסרית".

 

 

פרץ הוסיף כי "תושבי מפרץ חיפה והקריות ממשיכים לנשום אוויר מזוהם, ובאותה העת הבעלים המיליארדר (עידן עופר, מבעלי קבוצת בז"ן; ב"כ) מקיים חגיגה מנכרת עיניים ב-20 מיליון שקל במיקונוס שבה האוויר הוא נקי לחלוטין. זה מעיד על ניתוק מוחלט. אנחנו נשנה את הגישה של הפקרה חברתית וסביבתית ונעבור להשקעה חברתית וסביבתית".

פרץ התחייב כי יטפל במפרץ בשיתוף עם איגודי העובדים, והדגיש כי הדבר יצליח רק בשיתוף פעולה עמם: "הגיע הזמן שהממשלה תיקח אחריות על אזרחיה. ב-17 בספטמבר נעשה מהפך ונשים את בני האדם מעל לכל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר