זבל ברחובות הכרמל הוותיק
זבל ברחובות הכרמל הוותיק

"ועד העובדים מתנגד להכנסת קבלני כוח אדם לעירייה"

בוועד העובדים של עיריית חיפה נדהמו מהפרסום ב"כלבו - חיפה והצפון" על כך שראש העיר עינת קליש רותם בוחנת אפשרות להעסקת חברות פרטיות שיספקו שירותי ניקיון לרחובותיה של העיר. מהוועד נמסר: "הנהלת העירייה אינה יכולים לעשות ככל העולה על רוחה"

פורסם בתאריך: 23.10.19 13:58

ועד העובדים של עיריית חיפה זועם על ראש העיר עינת קליש רותם שבוחנת אפשרות להעסקת חברות פרטיות שיספקו שירותי ניקיון לרחובותיה של חיפה.

כפי שפורסם הבוקר (רביעי) ב"כלבו – חיפה והצפון", אפשרות זו עלתה במסגרת תוכנית העבודה של אגף התפעול בעירייה לקראת תקציב 2020. בשלב זה מסתמן כי פיילוט של ניקיון הרחובות באמצעות חברות פרטיות ייערך בהדר ובעיר התחתית, ובמסגרתו תיבחן יעילותו של המהלך מבלי לפטר את עובדי הניקיון של העירייה.

בתגובה לדברים נמסר מהוועד: "ארגון העובדים מתנגד מכל וכל להכנסת קבלני כוח אדם לעירייה, הן בתברואה והן בכל אחד מאגפי העירייה השונים, זאת אף אם הדבר לא יגרור אחריו פיטורי עובדים, כפי שצוין בכתבה. עמדתו של הארגון בעניין זה היא נחרצת – לא נאפשר כל הכנסה של חברות קבלן לאגפי העירייה השונים, וכל צעד או ניסיון לעשות זאת ייתקל בהתנגדות ברורה ונחרצת מצד ארגון העובדים".

 

 

עוד נמסר כי "ארגון העובדים תמה מדוע מבקשת העירייה להכניס חברות חיצוניות לעבודה – מקום שבו נקבע בעבר על ידי יועץ ארגוני שנלקח על ידי הנהלת העיר הקודמת כי יש להוסיף תקני כוח אדם בתברואה לצורך ביצוע הניקיון באופן מיטבי. היינו מצפים מהנהלת עירייה שלא תנציח תנאים משפילים לעובדי קבלן למען בצע כסף ובריונות במקום לחזק את עובדיה הנאמנים".

כמו כן נמסר מהוועד כי "מתחילת כהונתה של ראש העיר, ועד העובדים הושיט יד באינספור מקרים על מנת לעבוד בהרמוניה ובשיתוף פעולה. כל קריאה לעבודה משותפת נתקלה בהתעלמות מוחלטת מצד ההנהלה. אנו מצפים מההנהלה שתפנים את העובדה שיש מערכת יחסי עבודה ושהיא אינה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה, ולא תשאיר לנו ברירה אלא לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הם הביאו את זה על עצמם. בתחילת הקדנציה שיחקו משחקי כבוד כדי להראות מי בעל הבית ובית המשפט זרק אותם מכל המדרגות. כנראה למנהלים לא מתאים שקליש עצרה להם את הקומבינות אז הם פתחו בשביתה איטלקית. העיר לא גדלה וברור שראש העיר לא הנחתה לעצור את הנקיונות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכי טוב ..ככה לא יהיה שביתות או איומים מצדם!!! פלוס אנחנו התושבים נהנה משירות הרבה יותר טוב

  3. רונית

    הבעיה זה התושבים שמטנפים בלי סוף…
    אפילו בזמן נהיגה זורקים אשפה מהחלון.
    בושה. העיר ניראת כמו בית שימוש בגללם !!

    עובדי העירייה בניקיון בשכר זעום בתנאים קשים –הם לא הבעיה. תבינו את זה.
    קבלני הניקיון רק התעשרו מהעירייה והעובדים שלהם שקופים ,מנוצלים ,חסרי לואליות וחשק לקום בבוקר.

    עבדות 2020

  4. גל

    אם כבר אז הצעה טובה יותר היא שנעסיק קבלן שינהל את העיר ועובדי העירייה
    הבעיה היא הראש ולא העובדים

    היום כשהמגמה היא לחזור להעסקה ישירה היא מחליטה למלא את כיסי הקבלנים על חשבון העובדים בשטח.
    רק מי שאין לו יכולות לנהל מתנהג כך שמשלם הרבה כסף לאחרים שינהלו בשבילו ואת זה היא רוצה לעשות על חשבוננו.

  5. ברק כהן

    העובדים בכוונה לא מנקים כי קיבלו פקודה מהועד…שעדיין מקשיב ליונה יהב. היא עושה בשכל, כי כולם מתלוננים שהרחוב מטונף. מה עוד היא יכולה לעשות? עובדים בקביעות גם לא ניתן לפטר. כל הכבוד על המנהיגות שלה

  6. רני

    הטרולים של קליש מקלידים במלוא המרץ. קשה להאמין שיש אנשים שפויים שעדיין תומכים בה.

  7. שבי

    אתם אשכרה חיים בפרנויות חח עינת קליש רוצה לחסוך על חשבונינו והכרמל יראה כמו דיר חזירים עובדי קבלן בלי תנאים ינקו יותר טוב? באמת אתם חושבים ככה? בואו נראה אותכם ממשכורות כאלה באים לעבוד.. אני רואה את העובדים מנקים במרץ תפסיקו לזהם את העיר והיא תישאר נקייה דרך אגב התמונה למעלה זאת עבודה של חזירי בר מכה שאנחנו סובלים אותה שנים וההעובדים של העירייה מצאו פתרון עושים עבודת קודש תודה לכם

  8. ערן זוכר

    במסע הבחירות שלה נהגה עינת קליש להעלות תמונות של מקומות מלוכלכים בחיפה. הנה היא לומדת על בשרה כמה קל להשמיץ. מוטב שתגיע להסכמים מכבדים עם עובדי מחלקת הניקיון שעובדים בשעות קשות ובשכר זעום… ויש גם לציין שחלק מהפחים ההפוכים הם מעשי ידם של חזירי בר..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר