עינת קליש רותם וד"ר רן לין
עינת קליש רותם וד"ר רן לין

טקס לציון יובל למותו של אבא חושי נערך בהיכל העירייה

ראש העיר עינת קליש רותם פתחה את הטקס לציון 50 שנה למותו של ראש העיר המיתולוגי אבא חושי ואמרה: "אי אפשר לדמיין את חיפה בלי המורשת המופלאה שלו". לאחר הטקס התקיים פאנל בהנחייתו של דן שילון, שהיה דוברו של חושי בשלוש שנותיו הראשונות של כראש עיר

פורסם בתאריך: 30.10.19 19:24

טקס לציון יובל לפטירתו של ראש העיר המיתולוגי של חיפה אבא חושי נערך היום (רביעי) בהיכל עיריית חיפה. את האירוע הנחתה מזכירת העיר ברכה סלע, ובמהלכו הוקרן סרטון שהופק על ידי נכדו של חושי ד"ר רן לין וניניו על ציוני דרך מכהונתו כראש העיר.

ראש העיר עינת קליש רותם פתחה את הערב ואמרה: "בדיוק היום לפני שנה נערכו הבחירות. כשנכנסתי לראשונה ללשכת ראש העיר חשבתי על אבא חושי. זה היה החדר שלו, פה הוא ישב, ועד לרגע הזה המחשבה הזו מלווה אותי בכל רגע. אי אפשר לדמיין את חיפה בלי המורשת המופלאה שלו".

 

 

לאחר הטקס התקיים פאנל בהנחייתו של דן שילון, שהיה דוברו של חושי בשלוש שנותיו הראשונות כראש עיר. בפאנל התארחו לין, השר לשעבר עו"ד משה שחל, חבר הכנסת לשעבר אמל נאסר אל-דין והמלחין והיוצר אפי נצר.

את הערב כיבדו בנוכחותם נכדיו של אבא חושי – דפנה חושי, עו"ד אורנה לין ופרופ' שי לין – ראש העיר לשעבר יונה יהב, יושבי ראש הכנסת לשעבר דן תיכון ופרופ' שבח וייס, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה לשעבר ברוך זלץ, מזכיר מחוז חיפה במפלגת העבודה ישראל סביון וחולדה גורביץ'.

 

יונה יהב וד"ר רן לין

יונה יהב וד"ר רן לין

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר