עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)

סקר באוניברסיטה על תפקודה של קליש רותם

ד"ר איתי בארי מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית בבית הספר למדעי המדינה באוניברסיטת חיפה עורך מחקר רב שנתי על השלטון המקומי, ובמסגרתו הוא מבקש מהציבור החיפאי להשתתף בסקר לבדיקת תפקודה של עיריית חיפה והאמון שהוא רוחש לראש העיר עינת קליש רותם

פורסם בתאריך: 29.11.19 07:55

אוניברסיטת חיפה מקיימת בימים אלו סקר בקרב הציבור החיפאי לבדיקת תפקודה של עיריית חיפה והאמון שהוא רוחש לראש העיר עינת קליש רותם בהשוואה לראש העיר הקודם יונה יהב. נוסף על כך מתבקשים משתתפי הסקר לציין את מידת האמון שהם רוחשים לחברי מועצת העיר, למנכ"ל העירייה, לחברות הבת העירוניות, לתאגידים העירוניים ולוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

הסקר הוא חלק ממחקר רב שנתי שאותו מוביל ד"ר איתי בארי מהמחלקה למינהל ומדיניות ציבורית בבית הספר למדעי המדינה. המידע בסקר נאסף באמצעות שאלונים שאותם מתבקשים המשתתפים למלא. לדבריו של בארי, הנסקרים יישארו אנונימיים לחלוטין ופרסום התוצאות לא יכלול את זהותם. כמו כן הוא מציין כי הסקר יסייע בחקר השלטון המקומי בישראל.

"השאלון מתמקד בעמדותיך כתושב חיפה המקבל שירותים עירוניים", נכתב בדברי ההסבר לסקר, "אנו מבקשים ממך להשיב על כל השאלות, מבלי לדלג על אף אחת גם אם הדבר קשה לפעמים. אין תשובות נכונות או לא נכונות – השאלות נוגעות לדעותיך האישיות".

 

 

בשאלון מתבקש הציבור לדרג את מידת שביעות רצונו מהשירותים שמספקת העירייה ולהעניק ציון מ-1 (מאוד לא מרוצה) עד 5 (מרוצה מאוד). נושאי הסקר הם שירותי תשלומים וגבייה, חינוך, רווחה, תרבות פנאי וספורט, תברואה ואיכות הסביבה, רישוי עסקים ופיקוח על עסקים, ביטחון ושירותי חירום, תחזוקה ותשתיות, המוקד הטלפוני העירוני 106 ושירות פניות הציבור, אתר האינטרנט של העירייה, תחבורה, תכנון עירוני ופיקוח על הבנייה. נוסף על כך בודק הסקר עמדות בנושאים הקשורים לעבודת העירייה והעדפות לגבי מדיניות מקומית.

בארי: "זוהי אמנם רק תחילת הדרך של קליש רותם, אבל כבר עכשיו ניתן לבחון אם יש התחלה של שינוי מגמה או שהדברים דומים לתקופתו של יהב. לפי כללי הסקר, נצטרך לפחות 387 נחקרים מגיל 18 ומעלה שימלאו את השאלון. המחקר הזה הוא חלק מתחום העיסוק המרכזי שלי שבו אני עוסק זה עשור וחצי – השלטון המקומי – ושאעסוק בו בעשורים הבאים. יש בשאלון שאלות על ניהול ציבורי, על הקשר בין אמון לשביעות רצון, על עמדות הציבור בפילוחים לפי שכונות ועל שיתופי פעולה בין אזורים. מעניין אותי לדעת ולהבין מה הציבור חושב על הסוגיות האלה. הממצאים יפורסמו במהלך שנת 2020 כשירות לציבור".

את השאלון ניתן למצוא בקישור https://www.surveymonkey.com/r/HAIFA2019

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הסקר לא מייצג כי הוא לא לוקח בחשבון את אלו שאין להם מחשב / שלא קוראים חדשות מקומיות או כאלו ללא שליטה בשפה העברית. יכול להיות שדעתם תהיה שונה.

  2. חיים

    היא משלמת למאתיים אנשים באינטרנט שיצביעו בעדה מהארנונה שלנו. אתם נופלים שוב

  3. רחלי

    עינת קליש בקושי שנה בתפקיד.מה אתם מצפים ממנה שתהיה קוסמת.שתניף שרביט ותתקן את כל ההזנחות של 30 שנה? תנו לה לפחות שנתיים שלוש ןתרטו תוצאות.אני מאוד מרוצה ממנה.עצם האובדה שכבר יש לה תוכנחת לקרית חיים.אני מצדיעה לה.

  4. איתי

    ווואווו עושים סקר ו….?
    משעמם לכם במערכת שם?
    מה מטרת הכתבה?

  5. יש לנו סקר אחר שרוצים לעשות

    הסקר היחיד שצריך להיות בקרית חיים זה האם לצאת לדרך עצמאית ולהצטרף בעתיד לקרית מוצקין ולקרית ים
    להקים את עיר הקריות. עיר של מעל 100 אלף תושבים שתהיה מהגדולות בישראל ותוכל סוף סוף לדרוש את מה
    שמגיע לתושבים. תראו איך ערים אחרות בסדר גודל דומה מתפתחות וקרית חיים פשוט נשארת מאחור
    מוסיפים זיהום מנמל המפרץ מי דאג לנו??
    הורסים את החופים כי אין הסעת חול בגלל הנמל החדש מי דאג לנו??
    הזנחה פושעת של קרית חיים להצפות כל חורף מי דאג לנו??

  6. גל

    צריך לקחת בחשבון שהיא מדברת לא יפה ופונה לא יפה.
    ברדיו ובטלויזיה , לא נעים לשמוע אותה.

  7. אילנה

    בעקבות תגובתו של גל, מנסיוני האישי, כאשר נושא מכתבים לא נוח לעובדי העירייה הם פשוט לא עונים

  8. שמואל

    לדעתי את קליש רותם צריכה להתפטר את לא מסוגלת לנהל עיר אולי איזה בית עלוב שעיצבת העיר מלוכלכת כל הרחובות כל השכונות לא ראינו מנקה רחובות מאז שנבחרת בשכונות החזקות ובשכונות העניות לא ראינו את פרצופך מסתובבת בעיר אפילו בשכונה שאת גרה הזוהמה במרכז הקניות ברמות ספיר פשוט מגעילה אולי את לא מודעת כי נסגרת לך בכוך או במערה שבניתשמואל

  9. אורן

    קרית חיים היא אחות חורגת לעיר חיפה,תשומת הלב חייבת לתת שינוי לעניינים המוניציפלים הבסיסיים.ברחוב השיירה גדל דשא מסוג ירוד שאינו מתאים כלל לשדרה.במקומות אחרים בחיפה אני רואה דשא ירוק ויפה.כשחלו העצים בשדרה חייבים היו לגדל עצים אחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר