עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

פורסם מכרז פנימי לתפקיד גזבר העירייה

המכרז לתפקיד הגזבר וראש מינהל הכספים של עיריית חיפה הוא פנימי, כך שהוא מיועד רק למתמודדים מתוך המערכת העירונית. ההערכות בעירייה היא שאם רוני בן חיים, שמונה לממלא מקומו של ג'אקי ואקים שהודיע על התפטרותו, ייגש למכרז, רבים סיכוייו להיבחר

פורסם בתאריך: 20.12.19 08:38

אתמול (חמישי) בערב פורסם המכרז לתפקיד הגזבר וראש מינהל הכספים של עיריית חיפה. המכרז הוא פנימי, כך שהוא מיועד רק למתמודדים מתוך המערכת העירונית. המועמד המתאים שייבחר מבין המתמודדים יחליף את ג'אקי ואקים שהודיע על התפטרותו מהתפקיד בתחילת חודש נובמבר. בעקבות ההתפטרות מונה מנהל אגף החשבות במינהל הכספים רוני בן חיים לממלא מקומו, וההערכות בעירייה הן שאם בן חיים ייגש למכרז, רבים הסיכויים שלו להיבחר. יצוין כי הגשת המועמדות תתאפשר עד 5 בינואר 2020.

לפי המכרז, תיאור התפקיד הוא "אחריות לניהול המערכת הכלכלית והכספית של העירייה, ובכלל זה הכנה של הצעת התקציב ושל הדוחות הכספיים בהתאם לחקיקה ולכללי ניהול חשבונות מוניציפאליים שקבע משרד הפנים; אחריות לגיבוש ולהכנת התקציב השנתי והרב שנתי של העירייה בהתאם למדיניות הנהלת העירייה; ניהול המשאבים הכספיים של העירייה ותהליך גיוס המשאבים; ניהול מערכת החשבונות של העירייה וגביית תשלומי ארנונה, מים ופיתוח; אחריות להכנת תזרים מזומנים של העירייה (תחזית הכנסות והוצאות) ולניהול השקעות העירייה בהתאם לשיקול של כדאיות כלכלית; בקרה ופיקוח על איזון בין הכנסות העירייה להוצאותיה בהתאם לתקציב העירייה; אחריות לקביעת התנאים הכספיים לביצוע ההתקשרויות של העירייה ולמדיניות התשלומים, ופיקוח על יישום המדיניות בנושא ספקים; השגת מענקים והקצאות ממשרדי ממשלה וממוסדות אחרים, כולל איתור מענקים, זכאות העירייה, טיפול בהגשת בקשות, מעקב ומימוש; אספקת מידע ודוחות לרואי חשבון, למבקרים ולמשרדי ממשלה; השתתפות בישיבות מועצת העיר וייצוג עמדת מינהל הכספים/הגזבר בישיבות פנימיות ואת עמדת העירייה בפורומים חיצוניים; וניהול צוות העובדים".

 

 

עוד עולה מהמכרז כי המועמד צריך להיות "בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל באחד מהתחומים – כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מינהל עסקים, מדיניות ציבורית, מינהל ציבורי, הנדסת תעשייה וניהול – או בעל תואר אקדמי אחר שסיים את קורס הגזברים ברשויות המקומיות בהצלחה וזכאי לקבל תעודה על כך; בעל ניסיון תעסוקתי מצטבר של עשר שנים לפחות בתחום הכספים והגזברות, כגון ניהול חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, ניהול גבייה, הכנת דוחות כספיים וכד'; בעל ניסיון ניהולי של שבע שנים לפחות (הכוונה לניסיון בניהול משא ומתן, בנייה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים, באופן ישיר או עקיף, בהיקף משמעותי; יכולת לייצג את העירייה ולנהל משא ומתן בשמה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שירן

    בהתאם למינויי המקורבים, כנהוג בעיריית חיפה תחת הנהגתה של העבריינית המורשעת (ע"ע מינהלת 2030 ושלל היועצים), אפשר ואולי אף מומלץ למנות לתפקיד את גלי סגל שלשונה תחובה עמוק בעכוזה של גבירתה.

  2. דין דין

    להביא גזבר ראוי מבחוץ כדי שיוכל להתמודד עם הבעיות התקציביות הקשות של העיר חיפה .אדם מתוך המערכת חשוף ללחצים .אינו יכול להתמודד כראוי.

  3. שירן , מאמי, היכן התחנכת?

    קשה לקרוא תגובות של מגיבי יהב, את הכיתוב, המלל, המהווים תמונה של החומר האנושי עליו הייתה העירייה במשך 14 שנה. חינוך מינימלי היה משפר את המלל בתגובות. נראה שהכתבות, נבחרות כדי להגביר את השנאה להנהגה הנוכחית ולא ליצור אווירה תורמת לשיח בונה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר