עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

העירייה מתכוונת לאחד את אגף הפיקוח עם רשות החניה

במטרה לצמצם עלויות מתכוונת עיריית חיפה לאחד בין אגף הפיקוח העירוני לרשות החניה העירונית. מהלך כזה צפוי להחריף את מערכת היחסים הרעועה ממילא בין ארגון עובדי עיריית חיפה לבין הנהלת העירייה

פורסם בתאריך: 24.12.19 15:04

הנהלת עיריית חיפה מתכוונת לאחד בין אגף הפיקוח העירוני לרשות החניה העירונית – כך נודע ל"כלבו – חיפה והצפון". יצוין כי לפני כעשור הופרדה מחלקת החניה (כיום רשות החניה) מאגף הפיקוח, וכעת בכוונתה של העירייה לאחד אותם מחדש כדי לצמצם עלויות.

מנהל אגף הפיקוח אילן חודידה צפוי לעמוד בראש האגף המורחב, וזאת לאחר שמשרת מנהל רשות החניה לא אוישה מאז עזיבתו של דוד אסולין את התפקיד.

 

 

האיחוד המתוכנן צפוי להחריף את מערכת היחסים הרעועה ממילא בין ארגון עובדי עיריית חיפה לבין הנהלת העירייה. רק היום (שלישי) לא התקיימו קבלת קהל ומענה טלפוני במשרדי אגף הארנונה של העירייה בשל אסיפת הסברה שנערכה לעובדים כהכנה לקראת סכסוך העבודה שעליו צפוי להכריז הארגון.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תתכוננו להשבתה מלאה. ללא תיאום עם הועד -הכל ילך קשה

    בקרוב כל תושבי העיר יאכלו את הלקרדה. עם הרים של זבל בפחים. וחזירים שמנמנים מדושנים.
    לא הסוג החלק ,אלה עם השערות הקשות…
    דמוי מטאטא כביש

  2. חיפאי ירוק

    שני הגופים מתעסקים באכיפה של חוקי העזר. אם זה לא יפגע בתפקודם ובתוצאות עבודתם – אז זה צעד מבורך !!!

  3. המתלונן המתמיד

    איך היא לא מתביישת לעשות שינויים ארגוניים והתייעלות? בושה. מה זה צריך להיות?! להתייעל ארגונית – אסור ומסוכן, חס וחלילה.

  4. חיפאי ותיק

    שני הגופים עסוקים בהטפלות לחסרי אונים ובשומרי חוק. במי שצריך לטפל כמו ביריונים למינהם, פולשים, מפרי חוק וכו' הם פוחדים לטפל ושומרים מרחק. החומר האנושי במחלק הפיקוח ירוד ביותר. פקח ממוצע הוא עבד כי ימלוך. לכן אתם תראו בעלי חנויות או "בסטות" שחונים היכן שעולה על רוחם למשל ברחובות הרצל והחלוץ, שוק תלפיות וכו', בעלי מוסכים שמעמידים כלי רכב ישנים בכל מקום למשל ברחוב סליזיאן בעיר התחתית, למשל פולשים לשטחים ציבוריים כמו ברח' קיבוץ גלויות והרחובות הסובבים אותו ועירית חיפה לא פוצה פה ומצפצפת.

  5. יש אכיפה? איפה??

    רואים יום יום את חוסר הפיקוח רחוב הרצל אי אפשר כבר לעבור כיבוש המדרכות, שדרות המושבה אי אפשר לעבור כיבוש המסעדות כל אחת מתחרה מי תגנוב יותר שטח ותחנה איפה שבא, אין פיקוח על החניית משאעוץ, רכבים חונים באמצע הירידה משד' הציונות להרצליה וחוסמים נתיב שלם!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר