צפריר רוזן (צילום: בועז כהן)
צפריר רוזן (צילום: בועז כהן)

רוזן מונה לסמנכ"ל העירייה עם סמכויות נרחבות

צפריר רוזן, מנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה, מונה לסמנכ"ל העירייה. במסגרת תפקידו החדש ינהל רוזן את אגף התרבות, את אגף או"ש (ארגון ושיטות) ואת מחלקת כוח האדם של מינהל חינוך, וימשיך לנהל את אגף משאבי האנוש

פורסם בתאריך: 26.12.19 13:04

מנהל אגף משאבי אנוש צפריר רוזן בעיריית חיפה מונה לסמנכ"ל העירייה. רוזן יעבוד תחת המנכ"ל איתן שטיאסני, ובמסגרת תפקידו החדש ינהל גם את אגף התרבות, את אגף או"ש (ארגון ושיטות) ואת מחלקת כוח האדם של מינהל חינוך. כמו כן הוא ימשיך לנהל את אגף משאבי האנוש.

 

 

בחודש אוגוסט הצטרף רוזן לעירייה לאחר שנבחר למנהל אגף משאבי אנוש. הוא פרש מצה"ל בשנת 2012 בדרגת סגן אלוף לאחר שמילא תפקידים בכירים במערך משאבי אנוש של הצבא, ועם שחרורו עבד בתפקידי ניהול בכירים. בשנתיים וחצי שקדמו למינויו בעירייה הוא שימש מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה של עיריית כפר סבא.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יונה

    רק נכנס שילשום לתפקיד וכבר סמנכ"ל? בושה תתרשמו מהאיש ואת תמנו אותו לתפקיד נוסף. לא יודעים לנהל כלום. הוא בחיים לא יהיה כמו מנהל משאבי האנוש הקודם אילן שדות. במקום שיעזר באילן כיום כיועץ של העירייה הוא מעדיף להראות ולחשוב שהוא יודע לנהל את כוח האדם. לא היה ולא יהיה כמו שדות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי נשמע על פיטוריו של איתן שטסיאני?
    KARMA IS A BITCH

  3. שי . ל

    צפריר הינו איש מקצוע אדם משכמו ומעלה וללא ספק יהפוך כל אבן בכדי לקיים את תפקידו בצורה הטובה ביותר כפי שעשה בכל תפקיד שקיבל ע עצמו.
    בהצלחה צפריר

  4. לסגור את בור השחיתות הזה.

    גמלאי עיריית חיפה מקבלים פנסיה ממוצעת מעל 11 אלף שקל, מדובר בעלות של 300 מליון שקל לשנה, גבוהה יותר מכל התקציב של עיריית קרית מוצקין ל-40 אלף תושביה. שודדים, טסים לחו"ל, רכבים חדשים. והשבוע יכריזו העובדים "סכסוך עבודה".. הבנתם

  5. חיפאי

    ל"לסגור את בור השחיתות" – פנסיות אינן בור שחיתות. במערכת פנסיה תקציבית, במקום להפריש עשרות אחוזים מעלות השכר מדי חודש, המעביד מפריש את הקצבה באופן שוטף. בהנחה שמדובר ב-300 מיליון ש"ח בשנה – אלו באים במקום סכום דומה אשר עיריית חיפה לא הצטרכה להפריש בעבר – על פני עשרות רבות של שנים – לטובת חסכון לגמלאות.

    מקווה שהסברתי מדוע צריך להבין את המשמעות של סעיפי הוצאה תקציביים לפני שזועקים זעקות שבר.

    (ולא, אני לא עובד בעירייה, אין לי קרובי משפחה שם, ולא הצבעתי ליהב ולא לקליש-רותם.)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר