עינת קליש רותם ומשה כחלון (צילומים: רמי שלוש, דוברות בנק ישראל)
עינת קליש רותם ומשה כחלון (צילומים: רמי שלוש, דוברות בנק ישראל)

קליש רותם וכחלון נפגשו: "נהפוך את חיפה למטרופולין חזק"

ראש העיר עינת קליש רותם ושר האוצר משה כחלון דנו בהארכת מסלול שדה התעופה בחיפה, בשיקוע הרכבת, בוקידום הסכמי הגג שנחתמו בין משרד האוצר לעיריית חיפה ובהקמת מינהלת משותפת לממשלה ולעירייה לצורך קידום תוכנית "מפרץ החדשנות"

פורסם בתאריך: 6.1.20 18:01

ראש העיר עינת קליש רותם ושר האוצר משה כחלון נפגשו היום (שני) בלשכתה של קליש רותם בעיריית חיפה. בפגישה השתתפו גם מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) עדיאל שמרון, מנהל מחוז חיפה של רמ"י שי קרפ, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר ויו"ר הוותמ"ל אריאל יוצר ומ"מ ראש העיר נחשון צוק.

מהעירייה נמסר כי מטרת הדיון היתה לקדם פרויקטים חשובים בעיר – הארכת מסלול שדה התעופה, שיקוע הרכבת וקידום הסכמי הגג שנחתמו בין האוצר לעירייה. נושא מרכזי שנידון היה הקמת מינהלת משותפת לממשלה ולעירייה לצורך קידום תוכנית "מפרץ החדשנות" של רמ"י, שאותה הציג כחלון זמן קצר לפני הבחירות במרץ 2018.

 

 

בתום הפגישה אמר כחלון: "חיפה היא המטרופולין של הצפון, ועל הממשלה לחזק אותה ככל שאפשר. חיפה חזקה היא צפון חזק. זה אינטרס עליון של מדינת ישראל, ולכן המדיניות של הממשלה היא להמשיך ולקדם את חיפה ככל שניתן".

קליש רותם: "התוכניות שאנו מקדמים היום בחיפה עומדות להפוך אותה לעיר המרגשת ביותר בארץ. אני שמחה על קיום הפגישה עם כחלון, שרואה את פיתוח חיפה כערך מרכזי בפעילותו. בעבודה משותפת נוכל להביא להפיכת חיפה למטרופולין צפוני חזק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. ליכודניק

    כדאי שיונה יהב יקרא. זה שהוא תמך בו כל כך. אי אפדר לדעת כבר מי החברים שלך….

  2. מציאותית חיפאית

    שני לא רלוונטים נפגשים לדון בנושאים ערטילאיים שלא יתרחשו לעולם.

  3. מצביע לבן גביר

    כל הכבוד עינת את לא מפסיקה לעבוד לרגע מגיע לך שאפו!!!!!!!!! טובת העיר חיפה מעל הכלללל ימין ושמאל
    אני ימני הכי קיצוני שיש ואני מעריץ של עינת קליש כי היא באה לדפוק עבודה בעיר שהפכה ללא רלוונטית להפוך אותה להכי פופולארית בארץ ועל זה מגיע לה שאפו ענק

  4. אמיר

    עוד חודשיים כחלון כבר לא יהיה רלוונטי. מה הטעם להיפגש איתו עכשיו…

  5. מעט מדי ומאוחר מדי

    כשאין תקציב והבחירות בפתח-התוצאה היחידה תהיה תמונה לעיתונות.

  6. ענת הופמן בת גלים

    ראש עיריית חיפה מצהירה שבהנהגתה חיפה תהפוך לעיר" הכי מרגשת בארץ". אז אני מבקשת מעינת לרגש אותי כבר עכשיו ולענות לי על המכתב שכתבתי לה לפני חודשיים….מה דעתך עינת?לרגש תושבת חיםה וגם להפתיע על ידי זה שתעני לי על מכתב?
    נכון לעכשיו שלחתי לראש העירייה שלנו מספר מכתבים וטרם זכיתי לתשובה ממנה.לדעתי ,היא מתייקת את המכתבים שלי בפח הזבל.

  7. ועדה קרואה דחוף.

    ועדה קרואה, התייעחות בעירייה חסכון של חצי מליארד ש' בעירייה והעברת הכסף אחרי תשלום החובות הענקיים מיהב, להקמת מבנים כמו בתי ספר, בריכה, שיפוץ שוק תלפיות, עוד סייעות, מוזיאונים, ארועים, שיפוץ טיילות.

  8. שמיל

    מצד אחד עבריינית מורשעת, מצד שני פגר פוליטי שהמציא תוכנית שלעולם לא תתממש בסוג של תעלול לאיסוף קולות לקראת הבחירות. במשך כל שנותיו במשרד האוצר, ועדות התכנון שהיו תחת אחריותו הפילו אינספור קטסטרופות על העיר. פתאום חיפה חשובה לו? אפס אפסים

  9. מה עושים מאיתנו צחוק?

    כחלון כבר הודיע שלא יתמודד לכנסת הבאה בליכוד
    הוא לא יהיה שר האוצר החל מעוד 4 חודשים, עד אז גם לא יוכל להתחייב לכלום.

  10. הלך הזרזיר אצל העורב

    כישלון פוליטי ברמה הלאומית משלב ידיים עם כישלון פוליטי ברמה העירונית.

    כחלון משאיר בור תקציב מדינתי ויודע היטב למה הוא נוטש את הפוליטיקה. קליש עם גירעון של מיליארד שקל מתהדרת באספקת מים מהברז בישיבות בעיקייה לשם חיסכון ומצד שני מקימה מנהלות מיותרות ומוקפת סגני ראש עיר בשכר מיותרים.

    כמו בחשבון: מינוס ועוד מינוס זה מינוס

  11. חיפאי

    ראש עיר נהדרת, כ"כ שמח שהיא נבחרה, רואה את טובת כלל העיר ומסלקת את המושחתים ששתו לנו את הכסף שנים, כל הכבוד אני מברך אותה שיהיה לה הרבה כח להמשיך לעשות את מה שהיא עושה בשמחה ובנחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר