עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

העירייה פרסמה מכרז לבחירת אקולוג

עיריית חיפה פרסמה מכרז לבחירת אקולוג עירוני שיפעל ביחידה לתכנון וקיימות במינהל ההנדסה, וירכז בין השאר את התמודדותה עם תופעת חזירי הבר. תיאור התפקיד כולל גם אחריות לקידום ולהעצמת הטבע העירוני בחיפה, וקידום, תכנון ויישום מדיניות עירונית, תוכניות אב וסקרים הקשורים לטבע עירוני

פורסם בתאריך: 19.1.20 17:36

נמשך גיוס בעלי תפקידים חדשים במערכת העירונית. עיריית חיפה פרסמה היום (ראשון) מכרז לבחירת אקולוג עירוני ביחידה לתכנון וקיימות במינהל ההנדסה.

אמנם כבר בתחילת החודש הודיעה העירייה על כוונתה למנות אקולוג שירכז את התמודדותה עם תופעת חזירי הבר שעולים מהוואדיות אל השכונות, אך מההודעה על המכרז עולה כי זהו רק נדבך אחד משלל מרכיבי התפקיד. נוסף על "ייזום, קידום וניהול פרויקטים בתחום הטבע העירוני, לרבות טיפול במינים מתפרצים/פולשים" כולל תיאור התפקיד "אחריות לקידום ולהעצמת הטבע העירוני בחיפה, קידום, תכנון ויישום מדיניות עירונית, תוכניות אב וסקרים הקשורים לטבע עירוני, ובניית מאגר מידע לגבי השטחים הפתוחים והטבע העירוני בחיפה".

 

 

תיאור התפקיד כולל גם עבודה בתחום שהעירייה זקוקה בו לחיזוק משמעותי – ייצוג מול ועדות תכנון ומוסדות ממשלתיים. משימה נוספת שנכללת בתיאור התפקיד היא מתן חוות דעת לתוכניות מתאר, להיתרי בנייה ולסקרים סביבתיים בתחום הטבע העירוני והקיימות.

דרישות המשרה כוללות בין השאר ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום העיסוק המבוקש ותארים ראשון ושני ממוסד אקדמי מוכר, כאשר לפחות אחד מהתארים הוא מתחום האקולוגיה והתואר הנוסף הוא מתחום הסביבה, מדעי החיים, גיאוגרפיה או תכנון ערים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סקרים יפה, טיפול דחוף

    ככל שרמת השירות לתושבים יורדת, גודלת כמות המשרות?
    לטפל בחזירים לא ידעו לפני האקולוג?
    מה יעשה האקולוג סקר חריזים? הם כבר בכל מקום.

  2. דוד

    משרות ועוד משרות חדשות על ימין ועל שמאל אבל עשייה אפס.
    ראש עיר אפס

  3. עוד פקיד/ יועץ ב 20 אלף שח בחודש. שלא היה קיים בתקופת יונה.

    לא לעניין. העיקר את מירוץ חיפה ביטלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר