אוהד שגב (צילום: דוברות עיריית עכו)
אוהד שגב (צילום: דוברות עיריית עכו)

מנכ"ל חדש לעיריית חיפה – אוהד שגב

אוהד שגב מונה למנכ"ל עיריית חיפה במקום איתן שטיאסני. על מועמדותו של שגב, שייאלץ להודיע על התפטרותו מתפקידו כמנכ"ל עיריית עכו, פורסם בלעדית ב"כלבו - חיפה והקריות"

פורסם בתאריך: 9.2.20 13:19

אוהד שגב נבחר לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה – כך החליטה לפני שעה קלה ועדת המכרזים שדנה במועמדותו. על כוונתה של ראש העיר עינת קליש רותם למנות את שגב למנכ"ל העירייה פורסם בלעדית ב"כלבו – חיפה והקריות" בשבוע שעבר.

שגב יחליף בתפקיד את המנכל היוצא איתן שטיאסני, שהודיע על התפטרותו לפני כשבועיים. מינויו של שגב יאושר באופן סופי בתום הצבעה שתיערך בישיבת מועצת העיר, וכעת, לאחר בחירתו, הוא יודיע על התפטרותו מתפקידו כמנכ"ל עיריית עכו.

שגב, 49, הוא בוגר אוניברסיטת חיפה, שבה שימש יו"ר אגודת הסטודנטים. בשנת 2003 הוא מונה למנכ"ל עיריית עכו, לאחר שבע שנים יצא לשוק הפרטי כמנכ"ל חברת תו"פ הנדסה, וכעבור שנה חזר לתפקיד מנכ"ל עיריית עכו. שגב הוא בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ותואר שני במינהל ציבורי למנהלים מטעם החוג למדע המדינה באוניברסיטה.

 

 

זמן קצר לאחר הפרסום ב"כלבו חיפה – והקריות" הוציאה עיריית עכו הודעה שבה היא מברכת את שגב על בחירתו וכתבה: "שגב הוביל ביחד עם ראש העיר עכו שמעון לנקרי בכישרון רב ובמקצועיות רבה את המהפכה העירונית שקרתה בעכו בשנים האחרונות. הוא ייכנס לתפקידו החדש באמצע חודש אפריל, ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו".

שגב מסר: "אני מודה ללנקרי ולהנהלת העיר על הזכות שניתנה לי להיות שותף במהפכה יוצאת דופן בעכו. אין לי ספק כי לנקרי ימשיך להוביל את את העיר ביד רמה לעבר הישגים נוספים. אני מבקש להודות לראש העיר חיפה עינת קליש רותם ולהנהלת העיר על האמון שבחרו לתת בי. אני מתרגש ונכון לאתגר הבא".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. רני

    כמה זמן הוא יחזיק מעמד אצל ראש העיר הסקיפר וסגניתו העבריינית המורשעת?

  2. ענת הופמן בת גלים

    אוהד יקר.מחר כשתגיע למשרד תבחין מיד שיש שם פח זבל גדול מאוד.דע לך ששם מתייקים מכתבים מתושבים.אני יודעת כי שם נמצאים כל המכתבים שלי.
    קבל הצעת ייעול ממני כבר על ההתחלה.
    קבע שאצלך משיבים לתושבי חיפה במהירות,ביסודיות ובמקצועיות.הבהר לצוות שלך בלישכה ולכל עובדי העירייה שהם נבחנים קודם כל במתן יחס מכבד לתושבים בחיפה.
    אם תצליח בזה אז תקנה את עולמך בעירנו.

  3. אאוריקה מצאתי

    עצה: אם לא תתיישר ותעשה מה שצוק ציוני (צצ) רוצים תעוף
    צוק דביל מושלם שולט בראשת העיר באופן מוחלט
    וציוני הנקמנית מלאת האגו והשנאה מנהלת את ראשת העיר
    חבורת הזבל שקרוב היום ויקבלו את שלהם !

  4. יפעת

    אבוי לנו שככה מנהלים מכרזים לתפקידים בכירים.
    מסמנים מישהו ואחרי שבוע הוא בתפקיד.
    לא בוחנים מועמדים נוספים?

  5. עיריית חרפה, ברוך הבא, שב תחתום על כל דרישות העובדים או שישבתו לך.

    מה אפשר לומר הרמה יורדת ויורדת, ואז שוב יורדת
    עיריית חיפה היא בור של חוסר יעילות, נפוטיזם ושביתות איטלקיות
    אפשר להביא גם קוף שימפנזה בתור מנכ"ל עירייה ועדיין יאולץ באיומי הסתדרות להמשיך לממן את הקרקס העצוב הזה שם.
    התאגידים עוד עובדים, העירייה לחלוטין התפרקה. זאת האמת על עיריית חרפה.

  6. עובד קבלן

    אחרי מה שעשית בעכו – תעזור לנו!! העירייה שכרה קבלנים בשביל לא לנהל עובדים, לא רק בניקיון, לא רק ברווחה והחינוך גם בבטחון וההצלה. הקבלנים רשלניים, מעלימים שכר, לא משלמים מתי שצריך משהורות, עושקים בפנסיה – ולעירייה לא אכפת, הם מתקסים בזה שהקבלן הוא האחראי. אנשים טובים, איכותיים מדירים את רגליהם, רק בגלל היחס המשפיל מצד הקבלן ובעיקר מצד העירייה, שכאילו באה ואומרת "תעבוד בשכר מינימום לל זכויות, ואנחנו נשים אלייך פס"! עובדי עירייה מושחתים מתרידים מינית עובדות קבלן ואחרי זה מאיימים אליהם לשתוק ובעזרת מקורבים משחירים את פני המתלוננת! עובד מנסה לדבר אם מנהל עירייה על עוולות שהקבלן מעביר אותו -ומפוטר על ידי הקבלן כי העז לפתוח את הפה.
    אנחנו לא רוצים מזכורות של חמש מאות שקל בשעה ופנסיה שמנה, אנחנו מבקשים רק להעסיק אותנו בצורה הוגנת, לשמר את האנשים האובים! לפחות תתחילו לבדוק את הקבלנים שאתם מביאים, למען השם, לפחות זה. אם אתם כל כך לא רוצים עוד עובדים, ריבונו של עולם, לפחות על תעשו טעות ותחפשו את זה שנותם את המחיר הכי נמוך -כי השירות שתקבלו יהיה שווה פחות ממי ביבים!!
    כי מי שיסבול בסופו של דבר משירות ירוד ולא מקצועי, זה האזרחים, כי קבלן הכי זול עושה נזקים יקרים. אם מהעובדים לא אכפת לכם, תחשבו על האזרחים, לפחות מזווית הזאת-!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר