ישיבת מועצת העיר קרית ביאליק (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
ישיבת מועצת העיר קרית ביאליק (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

אושר תקציב 2020 של עיריית קרית ביאליק

מועצת העיר קרית ביאליק אישרה את תקציב העירייה לשנת 2020 בסך של 338,566,000 שקל. 55 אחוז מהתקציב יושקע בחינוך, בספורט, בתנועות נוער ובפעילויות תרבות. 71 אחוז מההוצאות מיועד לפעולות למען הציבור, והוצאות השכר מהוות 24 אחוז מסך ההוצאות

פורסם בתאריך: 27.2.20 12:28

מועצת העיר קרית ביאליק אישרה אתמול (רביעי) את תקציב העירייה לשנת 2020 בסך של 338,566,000 שקל. מהעירייה נמסר כי התקציב מבטא את המשך הפיתוח ואת תנופת העשייה בעיר.

עוד נמסר כי תקציב 2020 כולל מרכיבי התייעלות פנימית תוך שמירה על רמת שירותים מוניציפליים גבוהה התואמת את צורכי התושבים, וכל זאת ללא העלאה חריגה בחיובי הארנונה. התקציב מייצג את היעדים ואת המדיניות שאותם מתווה ראש העיר אלי דוקורסקי, כאשר את מירב משאביה – בשיעור של 55 אחוז מהתקציב – משקיעה העירייה בחינוך (גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים), באגודות ספורט, בתנועות נוער, בקונסרבטוריון ובפעילויות תרבות. תחומים נוספים שתוקצבו הם הרווחה (בעלי צרכים מיוחדים, עולים חדשים, משפחות נזקקות וקשישים), שירותי דת, בריאות ואיכות הסביבה.

ההכנסות העצמיות הצפויות לשנת 2020 הן בשיעור של 78 אחוז מסך כל ההכנסות, והן אמורות להסתכם ב-265,724,000 שקל. שיעור גביית הארנונה הצפוי מהווה 60 אחוז מסך ההכנסות העצמיות של העירייה וכ-47 אחוז מסך כל הכנסות העירייה.

 

 

חלק הארי בהוצאות התקציב מיועד לפעולות לתועלת הציבור, המהווה 71 אחוז מסך כל ההוצאות (241,919,000 שקל), ואילו הוצאות השכר מהוות 24 אחוז מסך ההוצאות. פירעון מלוות מהווה חמישה אחוזים מההוצאות (16,669,000 שקל).

דוקורסקי: "רוב תקציב העירייה מופנה ישירות לפעילות למען תושבי העיר. הקיצוצים הכבדים בהשתתפות הממשלה, בין השאר בשל אי אישור תקציב המדינה לשנת 2020, פגיעה במענק האיזון של עיריית קרית ביאליק וגזירות אחרות, מחייבים אותנו להקפדה מירבית ולשמירה על מסגרת תקציב הכוללת מדיניות של הידוק החגורה בהוצאות ומימוש מלוא פוטנציאל ההכנסות. בדרך זו נוכל להמשיך ולהנהיג את העיר להצלחה בניהול שקוף ואחראי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ענת הופמן בת גלים

    הכותרת "לידיעת הקוראת עינת קליש רותם" יוצאת מן ההנחה שראש ראש עיריית חיפה קוראת מה חושבים תושבים ומה כתוב בעיתונות. החוויה שלי היא שקליש מתייקת מכתבים מתושבים בפח הזבל.
    אני גרה בבניין טמפלרי בן 140 שנה בשכונת בת גלים .
    השכן שלי, הרב פרץ מאיר החליט יום אחד על דעת עצמו ללא אישור, ללא היתר, וללא פיקוח לחפור חמישה מטר לעומק מתחת לבניין ולבנות לעצמו מקווה טהרה .
    קוראים לזה עבירת בנייה חצופה קיצונית ושערורייתית.

    כתבתי לעירייה, התקשרתי לעירייה, תבעתי מעינת קליש למנוע מהעבריין ליהנות מפירות העבריינות שלו. אבל נכון לרגע זה נראה שהמקווה עומד בפני השלמת העבודות.
    הכל בידיעה מלאה של מערכת אכיפת החוק וראש העירייה. אני מתכוונת לזכור היטב את היחס האדיש והאטום שזכיתי לו במהלך השנתיים האחרונות . אני אזכור את זה טוב טוב כשיגיע יום הבוחר לחיפה.

  2. תושבת מודאגת

    כלבו, אתם באופן מגמתי כותבים כתבות בגנותה של קליש,על כל דבר ועניין, ו כ ל הזמן. מה גורם לכך: חוסר אמינות שלכם??? או מימון של טייקונים?

  3. תגובה לתושבת המודאגת

    בדומה למופרעי הקומנדו האחרים, כנראה שהדאגה שלך תחלוף מתישהו. הטמטום יישאר לנצח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר