סגן ראש העיר הרב דובי חיון (צילום: אמיל סלמן)
דובי חיון (צילום: אמיל סלמן)

פאניקה בצמרת העירייה: האם חיון הפר את תנאי הבידוד?

סגן ראש העיר הרב דובי חיון שב לארץ ב-24 בפברואר מאוסטריה, שחזרה ממנה מחייבת בידוד של 14 יום - גם רטרואקטיבי. המשמעות היא שחיון נדרש להימצא בבידוד עד ליום ראשון הקרוב, אך היום הוא השתתף בישיבה שבה השתתפו ראש העיר עינת קליש רותם וממלא מקומה נחשון צוק. חיון: "אני בריא לחלוטין"

פורסם בתאריך: 5.3.20 20:06

האם סגן ראש העיר ומחזיק תיק התרבות הרב דובי חיון הפר את תנאי הבידוד של משרד הבריאות? חיון שב לארץ ביום שני, 24 בפברואר, מאוסטריה, לאחר שהות בווינה במסגרת משלחת שעמה נמנו גם חברות מועצת העיר נעמה לזימי ושהירה שלבי. אתמול (רביעי) הודיע משרד הבריאות על מדינות נוספות שחזרה מהן מחייבת בידוד של 14 יום – גם רטרואקטיבי – ובהן אוסטריה. משמעות הדבר היא שחיון נדרש להימצא בבידוד עד ליום ראשון הקרוב.

אלא שהיום השתתף חיון בישיבה שהתקיימה בלשכת ראש העיר באשר לאירועי יום העצמאות, ואשר בה נכחו עינת קליש רותם, ממלא מקומה נחשון צוק, עוזר ראש העיר ניר שובר, מנכ"ל חברת אתו"ס יגאל זאבי ועוד.

אחד מהאנשים שנכחו בפגישה שנחשף לעניין בעקבות פניית "כלבו – חיפה והצפון": "זה חוסר אחריות ציבורית לא להקשיב להוראות של משרד הבריאות. כמו שראש העיר ביטלה אירוע גדול (מסיבת 'משתלטים על העיר' שהיתה מתוכננת להתקיים ביום ראשון לרגל חג הפורים; ב"כ) ולקחה אחריות על בריאות הציבור, כך גם חיון היה צריך לנהוג. זה מה שמצפים מנבחר ציבור".

לזימי: "בשל הנחיית משרד הבריאות, על אף שאיני חשה בשום תסמין וכך גם כל חברי המשלחת, ביטלתי את כל הלו"ז שלי עד ליום ראשון, כולל. לפיכך לצערי לא אגיע לאירועי יום האשה הבין לאומי שיתקיימו בתאריכים אלה".

שלבי סירבה להתייחס.

 

 

חיון מסר בתגובה: "אם אני צריך להיות בבידוד אז גם אתה צריך להיות בבידוד. חזרתי לארץ לפני שבועיים, וביום ראשון הקרוב זה יהיה 14 יום. לא הגיוני להטיל בידוד רטרואקטיבית. אני בריא לחלוטין, כל הפאניקה הזו היא מיותרת. וואלה, אם הייתי חוזר השבוע יש סיכוי שזה עוד דוגר בי, אבל עברו שבועיים, אני בריא לחלוטין, אז זה כבר לא ישנה. אם הייתי חולה אז כבר הייתי יודע, זה לא מתגלה תוך יום. מאז היתה ישיבת מועצה, אז כל חברי המועצה, העיתונאים וחצי עירייה שהיו שם ביום שלישי צריכים להיות בהסגר. אי אפשר להגיד לכל מי שפגשתי במהלך השבועיים האלה להיות בהסגר. הרי רק אתמול בערב הודיעו על זה, ואתמול עוד התנדבתי לחלק משלוח מנות. פשוט לא הגיונית הדרישה הזו כי זה אומר שחצי מדינה צריכה להיות בבידוד, כל מי שחזר שבועיים אחורה. אם הייתי חוזר השבוע, אז וואלה צודקים. צריך להיות בבידוד שבועיים מרגע שהגעת לארץ. במקרה שלי עברו כמעט שבועיים. יום ראשון הקרוב זה שבועיים".

כמעט, אבל עוד לא עברו 14 ימים.

"חבר׳ה, אתם רוצים להיכנס ללחץ? אז תיכנסו. תכתוב מה שאתה רוצה. אני בריא לחלוטין, אפילו לא מתעטש, לא משתעל. בריא לחלוטין. השבוע אפילו הייתי בחדר כושר. אז כל מי שהיה שם צריך להיות בבידוד. תיכנס להסגר גם אתה, ותגיד את זה לכל העיתונאים. גם כל כלבו צריך להיות בהסגר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

24 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תופעה.שיקח כמה ימים חופשת מחלה, למה לחפור ולטרלל את כולם?

  2. יותר מפחיד מהפרת הבידוד, שהוא סגן ראש העיר..

    בריא לחלוטין? אדוני הסימפטומים מתפתחים רק אחרי שבוע עד שבועיים
    כמה הזוי בן אדם אחד יכול להיות?
    לא להאמין שהייצור הזה סגן ראש עיר.

  3. שרון שחר

    הבנאדם החליט שהוא יודע יותר טוב ממשרד הבריאות ועושה דין לעצמו. הלוואי והרופא המחוזי יבוא איתו חשבון.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה כבר אפשר לצפות מ"רב" קונסרבטיבי?! שכל ישר ברור שאין לאדם כזה. ולהכשיל אחרים זה ה"הסמכה" שלו. ובטח שלא אכפת לו מהסובבים אותו. הוא הרי מבין יותר טוב מכולם…

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה אותו אחד שנטען כי ניצל כספית אישה שהיתה תלויה בו?

  6. צריך את כל הלשכה בהסגר עד 30.10.2023 . ואז לבחור הכל חדש !!

    העיר תינצל מעונשם

  7. אזרחית

    דוגמא מדהימה לציבור. וזה מנבחר ציבור. אגב דובי בובי הנגיף יכול להתפרץ גם אחרי יותר ימים מ 14 אבל הרי אתה לא דוגמא אתה בריא….יש הוראות ורוצים שהציבור יקיים אותם.ואתה צריך להיות דוגמא ומופת. אלפים רבים בבידוד ולא חולים אז מה הם הולכים.לחדר כושר באמצע או לישיבת עיריה. להערכתי אתה צריך להיות מושהה מכל פעילות ציבורית ומשרד הבריאות צריך לטפל בנושא . עיתונאי כל בו דווחו למשרד הבריאות.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קליש צריכה לגנות אותו בכל תוקף.

  9. חיפאי

    חוצפן ואגואיסט. מתחשב רק בעצמו ועוד מעיז להתגאות שהלך לחדר כושר ומזמין אחרים להיות בבידוד.
    טיפוס מגעיל.

  10. בייגלבויים

    להעביר את המידע למשטרה, מדובר בעבירה פלילית

  11. מדינת ברדק

    רצוי לבדוק אם החוק החדש שאמור להכניס לכלא מפר בידוד ל-7 שנים עובד! להגיש תלונה במשטרה ונראה לאן זה מתגלגל.

  12. אבי שצמי

    האדם הלא נכון בתפקיד הלא נכון, כ"כ מתאים לקליש לבחור מישהו שכ"כ לא מתאים וקרוב לתקיד שעושה,מינוי שהורס תרבות של עיר

  13. יאללה שהוא וקליש יישארו בבידוד יחד

    הוא פשוט אידיוט וחוצפן. מילא שיידבק בעצמו,ק אבל באיזו יוהרה ונונשלנטיות הוא מרשה לעצמו לזלזל ככה

  14. נעמי

    אני מצפה מכולם ובעיקר מנבחרת ציבור למלא אחר הוראות משרד הבריאות. אגב הוא מטעה בתגובה כי לפי הנחיות משרד הבריאות מי שנחשף למישהו שבבידוד לא חייב להיות בבידוד. רק מי שנחשף לחולה או שחזר מחו"ל

  15. רוני

    חוצפה! חסר אחריות וגם לא נותן דוגמא אישית לציבור. רק יגרום לאנשים לזלזל להנחיות. בואו נזכור שהוא לא באמת רב. רב קונסרבטיבי זה המצאה.

  16. "בריא" לחלוטין??!? קודם כל חולה בראש. זה מעל לכל ספק

    ומעבר לזה הוא עכול להיות נשא גם בלי סימפטומים של המחלה ועדיין להפיץ את הוירוס לכל עבר !!!
    איש אידיוט חסר מצפון ושכל
    מי שנו להיות סגן ראש העיר ???!?
    ריקבון מהלך. תת אדם !!

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזו תגובה יהירה, איזה חוסר התחשבות וזלזול בזולת.
    אין בושה!

  18. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיון עובר על החוק ביודעין(טוב, הוא נבחר ציבור). לא נראית לו הנחית משרד הברעאות אז הוא לא מקיים אותה? ואם לי נראה לא הגיוני התשלום המופרז של הארנונה אז אני יכול לבחור לא לשלם? הוא עבר עבירה שדינה 3 שנות מאסר. לא צריך שאזרח יגיש תלונה נגדו. הוא נבחר ציבור, שהמשטרה תתערב כאן ותגיש כתב אישום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר