חיים צורי (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
חיים צורי (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

צורי קיצץ בשכרו כ"הזדהות עם המצב במשק"

במכתב ששלח ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי ליו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס הוא הודיע לו כי החליט לקצץ עשרה אחוזים משכרו עד לסוף שנת 2020 וביקש ממנו כי "תצא קריאה מטעם השלטון המקומי לראשי רשויות נוספים לנקוט את הצעד הזה"

פורסם בתאריך: 19.4.20 12:51

ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי פנה במכתב ליו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס והודיע לו כי החליט לקצץ עשרה אחוזים משכרו עד לסוף שנת 2020 כהזדהות עם המצב במשק.

"הריני להודיעך כי בכוונתי לקצץ באופן מיידי עשרה אחוזים משכרי עד לסוף השנה, וזאת לאות הזדהות עם המצב במשק שבו מאות אלפי עובדים נמצאים ללא מקום עבודה ופרנסה ובעלי עסקים רבים קורסים תחת המצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה", "כתב צורי לביבס, "אני מבקש כי תצא קריאה מטעם השלטון המקומי לראשי רשויות נוספים לנקוט את הצעד הזה. השלטון המקומי יפעל מול משרד הפנים לנקוט פעולה דומה בשכר בכירי הרשויות בתפקידים הסטטוטוריים".

 

 

לדבריו, "הגיע הזמן שהמגזר הציבורי יראה דוגמה בשעה קשה זו במשק. אני מבקש שהכספים יועברו לקרן לטובת העצמאים והנפגעים, וזאת תחת ניהול ועדה אשר תרכז את הכספים ותפנה אותם לפעילות ולתרומה למגזר העסקי".

העתקים ממכתבו שלח צורי לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר משה כחלון ולשר הפנים אריה דרעי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הרוזן

    אני לא מאמין שיש רבים שמוכנים לקצץ בשכרם, במיוחד שביבי לא מקצץ למגזר הציבורי רבע משכרם ומעביר לעצמאים, ביבי רקחושב על עצמו, מה טוב לו ולא למדינה

  2. ג'אקי

    מהעבריינית המורשעת בטח שאי אפשר לצפות למהלך כזה. את כל הכסף שנחסך על חגיגות העצמאות היא תשפוך על אנשי שלומה חברי הקומנדו במינהלת שחיתות 2030.

  3. הקיצוץ צריך מעוגן בחוק ולא כצעד פופוליסטי

    צריך להיות מעוגן בחוק שבזמן חירום כמו שקורה עכשיו כל המרוויחים הגדולים בשירות המדינה נחתכים ב50% שכר לטובת קופת מדינה שתסייע לקשישים ולאנשים במצוקה.
    ללא קשר לצורי שהוא ראש עיר מוצלח אפשר גם לאחד המון רשויות מקומיות ולחסוך מיליארדים בשנה.
    שלא לדבר על 120 חכים על מדינה של סנטימטר וחצי.ישראל לא היתה מסתדרת עם 60 חכים?

  4. גיל

    כל הכבוד לו. ראש העיר חיפה רק דואגת לעצמה. אין סיכוי שנראה איזשהו דבר דומה כאן. היא אפס עשייה ובזבוז משווע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר