אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)
אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)

"אתם נדרשים לא לשתף פעולה עם היועץ החיצוני"

לאחר שארגון עובדי עיריית חיפה הכריז אתמול על עיצומים במינהל ההנדסה, היום פנה יו"ר הארגון אמנון עידו אל העובדים בדרישה לא לשתף פעולה עם היועץ החיצוני שנשכר על ידי העירייה כדי לבחון את ההתנהלות במינהל

פורסם בתאריך: 26.5.20 10:57

מחריף המאבק בין ארגון עובדי עיריית חיפה להנהלת העירייה. לאחר שאתמול (שני) הכריז הארגון על עיצומים במינהל ההנדסה, הבוקר פנה יו"ר הארגון אמנון עידו אל עובדי המינהל בדרישה לא לשתף פעולה עם היועץ החיצוני שנשכר על ידי העירייה כדי לבחון את ההתנהלות במינהל.

"לאחרונה התבשרנו על כניסתו של יועץ חיצוני לביצוע בדיקות שונות במינהל ההנדסה", כתב עידו לעובדים, "כניסתו של היועץ נעשתה באופן חד צדדי על ידי הנהלת העירייה, ללא שארגון העובדים שותף בהגדרת הבדיקות שאותם הוא מבצע. ממידע שהגיע לארגון עולה חשש כבד כי בין היתר נשכר היועץ החיצוני לבחון את ביצוע עבודתכם, וזאת ללא תיאום עם ארגון העובדים".

משום כך, כתב עידו, "אתם נדרשים לא לשתף פעולה עם עבודת היועץ החיצוני, וזאת עד לאחר שהנהלת העירייה תשב עם ארגון העובדים ותקבל את אישורו לביצוע הבדיקות. דרישה זו נועדה לשמירה על זכויותיכם, ומשכך אתם מתבקשים לפעול בהתאם לה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גלעד

    אחרי שנה וחצי גם קומנדו המופרעים כבר הבין: העבריינית המורשעת היא פרנואידית עלובה, שהתפקיד גדול עליה בהרבה מאוד מספרים. בנוה תרצה מחפשים ראש ועד לתא מספר 666

  2. תוסיפו לעוזרי הלשכה עוד 2.5% לשכר !! זה מה שמעניין אותם כרגע .

    העיר בדרך לתהום. אתם מביכים את בחירת הציבור.
    אבל ** ניפגש בסיבוב הבא ב 2023
    תקבלו מסובבת החוצה

  3. דין דין

    הגיע הזמן לעשות סדר באגף ההנדסה כמו גם באגפים אחרים.העובדים לא מעונינים תושבי העיר כן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר