יוסי שלום (צילום: רועי אשר)
יוסי שלום (צילום: רועי אשר)

חבר מועצת העיר יוסי שלום נדבק בקורונה

חבר מועצת העיר יוסי שלום נבדק לפני כשבוע וחצי לזיהוי נגיף הקורונה, ותוצאות הבדיקה היו חיובית. לפי החשד, שלום נדבק מבן זוגו שהתגלה גם הוא כחיובי לנגיף, והשניים נמצאים בבידוד ביתי מאז 10 ביולי. שלום: "אנחנו מרגישים בסדר גמור ומחכים לחזור לשגרה"

פורסם בתאריך: 21.7.20 15:06

חבר מועצת העיר יוסי שלום מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה אובחן כחולה קורונה. שלום נבדק לפני כשבוע וחצי לזיהוי הנגיף, ותוצאות הבדיקה היו חיובית. לפי החשד, שלום נדבק מבן זוגו שהתגלה גם הוא כחיובי לנגיף. בעקבות כך נמצאים שניהם בבידוד ביתי מאז יום שישי, 10 ביולי.

ביום חמישי תיערך לשלום בדיקת קורונה נוספת על מנת לשלול את הימצאות הנגיף בגופו, ואם הוא יימצא שלילי תיערך לו כעבור יומיים בדיקה נוספת על מנת לאשר באופן סופי כי הוא הבריא.

 

 

שלום: "הסימפטומים אצלי היו של שפעת – חום גבוה, כאבי גרון וחולשה – ואליהם הצטרף אובדן של טעם וריח. הלכתי לישון בריא והתעוררתי חולה. בגלל שאלו הסימפטומים החשודים כסימפטומים של קורונה, התקשרתי לקופת החולים כדי לקבל הפניה לבדיקה, והפנו אותנו למרכז הבדיקות בקרית שפרינצק. באותו היום קיבלנו את התשובה שאנחנו חיוביים לקורונה. כמובן שעדכנו את כל מי שהיה בסביבתנו בימים שטרם הגילוי, וכולם נבדקו ונמצאו שליליים אך נכנסו לבידוד כפי שההנחיות מחייבות. אנחנו מרגישים בסדר גמור ומחכים לחזור לשגרה. כמי שעבר את זה, אני חייב להעביר מסר לכל הקוראים בדבר החשיבות בעטיית מסיכה. היצמדו להנחיות ושימרו על בריאותכם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאי

    חיפה-עיר חרדית, שבחרה בראשת עירייה העושה את דבריהם, מאפשרת חבר במועצת העיריה שיש לו בן זוג??? תועבה לשמה!!!

  2. אייל

    תמשיכו לכתוב בפייסבוק שזו מגיפה פוליטית, שאין מגיפה, שזו המצאה של הממשלה. עד שתידבקו, משם יש כנראה מי שיש לו מחלות רקע והולך כנראה להיאבק על חייו, ומי שאין להם והם צעירים, בריאים ויחלימו יותר בקלות.
    חוסר האיכפתיות של אנשים בפייסבוק שלא מבינים את המצב ומטעים אחרים וקוראים לזה מגיפה פוליטית – פשוט מרתיח.
    אנשים מאבדים כל יום את יקיריהם, ואותם צעירים נמהרים וטיפשים ממשיכים לצחקחק להם בפרצוף, עם ממים של ילדי גנון – על המגיפה שקטלה את היקרים להם. אבדה הבושה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר