עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

עוד גוף מיותר? מכרז לראש מינהל ארגון ושירות לציבור

האם התושבים יזכו סוף סוף לקבל מענה עירוני? עיריית חיפה פרסמה מכרז לתפקיד ראש מינהל ארגון ושירות לציבור. הזוכה במכרז ייהנה מחוזה בכירים בשכר של 85-75 אחוז משכר מנכ"ל

פורסם בתאריך: 29.7.20 17:06

עיריית חיפה מקימה גוף חדש – מינהל ארגון ושירות לציבור – והיום (רביעי) היא פרסמה מכרז לתפקיד ראש המינהל שייהנה מחוזה בכירים בשכר של 85-75 אחוז משכר מנכ"ל.

לפי המכרז שפורסם, תיאור התפקיד כולל אחריות לניהול אגפי ויחידות השירות המרכזיים שנותנים מענה ושירות פנימי לכל היחידות העירוניות, בהתאם למדיניותה של הנהלת העירייה; אחריות לתכנון, לפיקוח ולבקרה של תוכניות העבודה ביחידות שבאחריותו; אחריות לניהול תחומי ארגון ושיטות, פניות הציבור והמוקד העירוני, משק עירוני, בית המשפט לעניינים מקומיים, ארכיון העיר, עירוניות ומינהלות המתחמים בהתאם להנחיות מנכ"ל העירייה; אחריות לניהול מערך הבקרה העירונית ואחריות לביצוע בקרות ביחידות העירייה, כולל מעקב אחר תיקון הכשלים שאותרו; הובלת תהליכים ארגוניים ותפעוליים חוצה ארגון לשיפור ולייעול המערכת העירונית; ניהול, ייזום ופיתוח מינהלות מתחמים מיוחדים כגון מתחם העיר התחתית, הדר ומתחם המדרגות; אחריות לניהול, למעקב ולבקרה על פעילות בית המשפט לעניינים מקומיים; אחריות לניהול ארכיון העיר ההיסטורי ולפעילות גנזך העירייה; ואחריות לניהול ולתחזוקה של מבני קריית העירייה וסיוע לוגיסטי לאירועים עירוניים במבני העירייה.

 

 

דרישות המשרה הן בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל או תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל; ניסיון מקצועי של שבע שנים לפחות בניהול מערכות מורכבות בהיקף גדול של עובדים במגזר הציבורי; ניסיון של חמש שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה; ניסיון בהובלת שינויים ארגוניים עם עדיפות לבעלי רקע בשלטון המקומי; כושר ניהול משא ומתן; יכולת ניתוח וקבלת החלטות; גישה שירותית ויחסי אנוש ברמה גבוהה; בעל היכרות עם מערכות ממוחשבות; אמינות ומהימנות אישית; כושר ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה; יכולת עמידה בתנאי לחץ; ידיעת השפה העברית על בוריה, כאשר ידיעת שפות נוספות היא רצויה.

ניתן להגיש מועמדות עד 16 באוגוסט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. נחצוק

    מעניין מאוד בדרישות במקום תואר אקדמי יחשב תעודת הסמכה לרבנות, מה זה קשור למשרה הזו?!
    או אולי יש קשר למועמד תפור מהקואליציה החרדית

  2. השקוף.

    מה לא ברור????החייטת ממשיכה לתפור חליפות ללקקנים הרי הבטחות בחירות צריך לקיים לא????עוד גוף ועוד תפקידים מיותרים !!!!העיקר הפוסטים שהיא מפרסמת על ניקוי אורוות!!!!!הרי ברור שאת בונה אורווה חדשה פירסט קלאס!!!!בושה!!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש גבול לכל הגובים האלה תתחילו לעבוד בשכונות תלבשו בגדי עבודה ולעבוד

  4. מה לא ברור?

    על פי תנאי המכרז התפור, מבית מדרשם של הרבנית קליש והרב צוק, הסמכה לרבנות מקבילה לתואר אקדמי. עצוב. לימודי ליבה, שירות בצבא, עבודה יצרנית, תשלום מיסים והשתלבות בחברה האזרחית הכללית לא נחשבים. אוי ואבוי לנו שככה הדרדרנו.

  5. יגיל

    עינת קליש-רותם לא ראויה לתפקיד
    נזק נזק נזק
    גם לבית-ספר ליאובק גורמת נזק לא ישואר. עצרה את העבובדות שכבר החלו שם לסילוק אסבסט ואין פתרונות לשנת הלימודים הבאה .
    בושה של ראש עיר. גם לא יודעת לנהל ישיבה ולהתבטא.
    איך נפלנו
    ניהול פח

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל המינויים זה או חברים של קחיש וצוק או פעילי הרשימה שלהם ואף אחד לא רואה את זה כשחיתות מוחלטת?
    אמיר נפתלי עושה ייעוץ תיירות של מה בדיוק כרגע?.
    מועסקים בעשרות אלפי ש' בחודש לשבת לקשקש בישיבות על כלום

  7. אני מהעירייה

    מעולה עינת…..פניות הציבור פאסה….הגיע הזמן שהגברת המהוללת של יהב תדע את מקומה. נראה את הסגן שלה עכשיו למי הוא ילקק

  8. אילנה

    ממש לא יפה מצד כל אלו שהגיבו לפני, לקחו לי את השאלה: מה בין הסמכה לרבנות , לתפקיד זה. טוב אז לא אשאל אלא רק אתהה: כיצד התקיימה עיריית חיפה במשך עשרות שנים ללא תפקיד זה ???

  9. לפונים שלום

    מהעיריה נמסר: משרה זו תפורה למועמד מגזרי.
    אם שלחתם עבורה קו"ח או זומנתם לראיון פיקטיבי, אנו מצטערים על גזילת זמנכם, אתם רק ניצבים בהצגה הזו.

  10. דין דין

    כמי שפנה בעבר לפניות הציבור של העיריה ו200 פעם ל106 והתאכזב מרה אני חושב שהמשרה היא צו השעה.לשנות את תדמית העיריה ומוסדותיה.

  11. קלמן

    האם בטעות הושמט מהכישורים הנדרשים – בוגר 3 שנות מאסר בפועל? הרשעה בעבירות תכנון ובניה או מרמה תחשב כהולמת את הכישורים הנדרשים.

  12. חיפאי

    פעם אחת הייתי בראיון עבודה בעיריה והספיק לי להבין אין מתקבלים שם לעבוקה ושהכל תפור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר