חזית האודיטוריום לאחר הסרת השלטים
חזית האודיטוריום לאחר הסרת השלטים

ירי בתוך הנגמ"ש: העירייה דרשה, אתו"ס הסיר שלטי פרסום

התאגיד העירוני אתו"ס הסיר שלטי פרסומת עצמיים מחזית בניין האודיטוריום בעקבות דרישה של עיריית חיפה, שאף איימה בהטלת קנס. יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פיינגולד: "העירייה לא צריכה לחייב את אתו"ס על שלטים שמפרסמים את הפעילות של אתו"ס למען תושבי חיפה"

פורסם בתאריך: 3.8.20 10:16

עיריית חיפה שלחה מכתבים לתאגיד העירוני אתו"ס, ובהם דרישה להסיר שלטים מבניין האודיטוריום וכן "קונסטרוקציה שהוצבה ללא פרסום וללא האישורים הנדרשים בהתאם לתנאי הרישיון" בהיכל הספורט ברוממה.

המכתב הראשון, שאותו שלחה סגנית מנהל אגף ומנהלת המחלקה לשלטים ופרסום מודעות תקוה נוה, מתייחס לשלושה שלטים – שניים גדולים ואחד קטן – שנתלו על חזית האודיטוריום. על אחד מהשלטים הגדולים נכתב "התרבות תנצח" ועל השני, שנועד לקדם את גן החיות העירוני בניהולו של אתו"ס, נכתב "גן החיות נפתח".

וכך כתבה נוה למנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי: "בביקורת שנערכה ברחוב מחניים7/שדרות הנשיא 140 נמצא כי אתם מציגים שלטים ללא רישיון/בניגוד לתנאי הרישיון". נוה דרשה מזאבי "להסיר את השלטים על מתקניהם תוך חמישה ימים, ולא יאוחר מ-2 באוגוסט (אתמול; ב"כ). אם לא תעשו כנדרש נהיה רשאים להסיר/להרוס את השלטים בעצמנו, לתפסם ולגבות מכם את הוצאות ההסרה או ההריסה. אתם נדרשים להודיע על הסרת השלטים בכתב למחלקה לשילוט. מובא לידיעתכם שאדם שאינו ממלא אחרי הוראות חוק העזר שבנדון עובר עבירה וצפוי לקנסות על פי דין עד לביצוע הדרישה. לידיעתכם, סכום הקנס על העבירה הוא בסך 730 שקל".

במכתב השני, שגם אותו שלחה נוה, נדרש אתו"ס להסיר קונסטרוקציה שהוצבה בהיכל הספורט ברוממה: "בביקורת שנערכה ברחוב פיק"א 69 נמצא כי הוצבה על ידכם קונסטרוקציה ללא פרסום וללא האישורים הנדרשים בהתאם לתנאי הרישיון. אתם נדרשים להסיר הקונסטרוקציה על מתקניה תוך חמישה ימים, ולא יאוחר מ-2 באוגוסט (אתמול; ב"כ). אם לא תעשו כנדרש נהיה רשאים להסיר/להרוס את הקונסטרוקציה/השלט בעצמנו, לתפסו ולגבות מכם את הוצאות ההסרה או ההריסה. אתם נדרשים להודיע על הסרת הקונסטרוקציה/השלט בכתב למחלקה לשילוט. מובא לידיעתכם שאדם שאינו ממלא אחרי הוראות חוק העזר שבנדון עובר עבירה וצפוי לקנסות על פי דין עד לביצוע הדרישה".

 

 

במכתב תשובה הודיע זאבי לנוה באשר לחזית בניין האודיטוריום כי "למרות שאנו חלוקים באופן עקרוני על האמור במכתבך, הוריתי להסיר השילוט מחזית האודיטוריום, והשלטים יוסרו". באשר לקונסטרוקציה בהיכל הספורט כתב זאבי כי "זה יותר משנה אין המתקן משמש כמתקן לשילוט, ובשלב זה אין בכוונתנו לעשות בו שימוש לשילוט ועל כן הוא אינו נמצא יותר בתחום אחריותה של ועדת השילוט. ככל שנבקש לעשות בו שימוש, נחזור ונפנה אל ועדת השילוט לקבלת אישור". עוד הוסיף זאבי כי "לעניין שאר השלטים אבקש להקפיא הטיפול באכיפה לאור החלטתו של אתו"ס להגיש בקשה מסודרת לאישור ועדת השילוט בהקדם".

מבדיקת "כלבו – חיפה והקריות" עולה שהשלטים על חזית האודיטוריום אכן הוסרו.

יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פיינגולד מסר בתגובה: "עיריית חיפה לא צריכה לחייב את אתו"ס על שלטים שמפרסמים את הפעילות שלו למען תושבי חיפה".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. השקוף.

    חכמי חלם כבר אמרנו????יד ימין לוקחת מיד שמאל!!!!נשמע כמו התחלה של בדיחה!!!!!

  2. שחר

    עיריית חיפה איזו תרבות ניהול שפלה? עד לאיזו רמה נמוכה תגיעו? לא נעים לנו לחיות בעיר שבניהולכם.

  3. יאללה יאללה

    אין שום סיבה שהם לא ישלמו על פרסום כשכולם משלמים. כולם פועלים למען התושבים ועדיין משלמים על הפרסום.
    היה צריך לפרק את אתוס לפני 20 שנה. הכפילות הזו היא מקור כל הרע. בטלנים שיושבים שם ולא עושים כלום. כפל תפקידים מול אגף התרבות וכסף שנזרק לפח. יאללה פיינגולד, תחזור לבניינים שלך ותמשיך להרוס את העיר.

  4. הכל ידוע

    מאד פשוט אתו"ס כדי להגדיל את ההכנסות שלה בגלל שנים רבות של ניהול כושל לחלוטין החליטה על דעת עצמה
    לשים שלטי פרסום ולמכור אותם במקביל לעירייה כמקור הכנסה נוסף. ככה היה מסך טלויזיה ענק על האודיטוריום
    שהקרין פרסומות שהוצב בלי היתרים. ככה גם היה מתקן ענק שהקימו מול היכל רוממה לשלטי ענק באלפי שקלים.
    הארגון הזה מתנהל בצורה מזעזעת

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גם לא מבין איך העירייה מאשרת לפיינגולד לשים שלטי ענק מכוערים על גבי הבניין שלו בכיכר ספר
    זה שלטי ענק בניגוד מוחלט לסביבת המגורים השקטה מסביב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר