שוש לבבי (צילום: אלי דדון)
שוש לבבי (צילום: אלי דדון)

עיריית חיפה בחרה סמנכ"לית חדשה

לתפקיד סמנכ"לית טכנולוגיה ומערכות מידע של עיריית חיפה נבחרה שוש לבבי, לשעבר מנהלת מחלקת המחשוב של המרכז הרפואי כרמל ומנהלת מטה ותכנון בחטיבת מערכות מידע ודיגיטל של שירותי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 10.9.20 22:28

שוש לבבי נבחרה היום (חמישי) לסמנכ"לית טכנולוגיה ומערכות מידע של עיריית חיפה. לבבי שימשה במשך 14 שנה מנהלת מחלקת המחשוב של המרכז הרפואי כרמל, ובשנת 2017 עברה לשמש מנהלת מטה ותכנון בחטיבת מערכות מידע ודיגיטל של שירותי בריאות כללית. לבבי היא בוגרת הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול של הטכניון ובעלת תואר Mba במינהל עסקים מהטכניון.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" , בחודש יולי פרסמה העירייה מכרז לתפקיד סמנכ"ל שני, נוסף על סמנכ"ל משאבי אנוש צפריר רוזן. לפי תיאור התפקיד, המשרה כוללת גיבוש והובלה של אסטרטגיה ומדיניות של טכנולוגיית המידע והמחשוב (ICT) בהלימה למדיניות העירייה, לצורך קידום היעדים והצרכים של העירייה והעיר; אחריות על הקמה, יישום, תחזוקה ותפעול של כלל מערכות המחשוב והמידע בעירייה; יישום וניהול תוכנית העבודה השנתית, תוך ראייה רחבה ובחינה מתמדת של צורכי המידע הניהולי והתפעולי של העירייה על כל יחידותיה; אבטחת זמינות ושרידות של מערך המחשוב להבטחת רציפות תפעולית, תוך מדידה, ניהול ושיפור מתמידים; אחריות להטמעת חדשנות וטכנולוגיות חדשות, לפיתוח הכלים הנדרשים בארגון ולהטמעת כלים חדשים וחדשניים במערכות המידע העירוניות; אחריות לקידום ולפיתוח של תשתיות המחשוב במוסדות החינוך, כולל אחריות לרכש מחשבים, לתחזוקה ולמתן תמיכה טכנית לרשת הבית ספרית; ייעוץ להנהלת העירייה בנושא חדשות טכנולוגיות מידע ומחשוב וניהול עובדי אגף מחשוב ומערכות מידע.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. לא יודעת למה היא נכנסת המערכת בכללותה קורסת

    חחח… חבל לה על הזמן
    עם הבוסית הגרועה שתפיל אותה בפח

  2. עוד מעט יתחילו פה תגובות כנגד כרגיל לקבוצת יהב

    הינה, התגובה הראשונה כבר קראתי אותה. מטרת התפקיד היא גם לתמוך ולסייע במידע ולשפר תפקוד המידע המופץ והזורם בציבור מעיתונות מגמתית .

  3. רן

    גברת קליש עושה בעירייה כבתוך שלה ומבזבזת כספי ציבור
    כמה עוזרים צריך

  4. נועה

    למגיב השני . אין דבר כזה קבוצת יהב.
    יש תושבים ערניים שאכפת להם ורואים מה קורה בעיר.
    העיר בקריסה כי אין ניהול נכון.

  5. חיפאית מודאג

    במקום לפרגן על כניסה אנשים טובים למערכת החיפאית הידועה בעברה האפל, קצת כבוד אנשים , תנו צ'אנס לעשות שינוי!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר