אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)
אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)

"נקטנו צעדים ארגוניים והלכנו למאבק חסר פשרות"

במכתב ברכה לרגל השנה החדשה מנה יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו את ההישגים שקצר הארגון: "עברנו ממערכת של יחסי עבודה חד צדדיים ליחסי עבודה בשיתוף פעולה עם הנהלת העירייה"

פורסם בתאריך: 18.9.20 08:25

לרגל השנה החדשה שלח יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו מכתב ברכה לעובדים. "על כולנו עוברים חודשים לא פשוטים ומאתגרים", הוא כתב. "לפני כחצי שנה נכנסנו לסחרור של שגרת חירום שממנה עוד לא יצאנו, ולצערי עדיין לא רואים את האור שבקצה המנהרה. בזמנים אלו, זמנים קשים של אי ודאות בתוך שגרת חירום זו שנכפתה עלינו, אתם, עובדים יקרים, מהווים את עמוד התווך של העיר".

עידו לא שכח להזכיר את הצעדים הארגוניים שנקט הארגון ואת הישגיו: "המגיפה משפיעה על חיינו האישיים והמקצועיים, ובתוך כל זאת נאלצנו גם להילחם על זכויותינו ועל כבודנו כמשפחת עובדי עיריית חיפה. נקטנו לא פעם צעדים ארגוניים והלכנו למאבק חסר פשרות כדי לעבור ממערכת של יחסי עבודה חד צדדיים ליחסי עבודה בשיתוף פעולה עם הנהלת העירייה. אני נרגש לשתף אתכם בלא מעט הישגים אותם השגנו בשיתוף הנהלת העירייה לטובתכם העובדים – בלימה של כניסת חברות חקירות ומעקב אחרי עובדים; מניעת בדיקות של תלונות אנונימיות; מניעת כניסתן של חברות ניקיון חיצוניות במקום עובדי העירייה במינהל התפעול; תוספת קצובת רכב לסייעות ולמלוות בחינוך בשווי כולל של כ-1,500,000 שקל בשנה; מתן אחזקת רכב לכ-120 עובדים; טיפול בעיכובי דרגות ומתן קביעות לכל העובדים בעלי חמש שנות וותק; קיום ועדת שדרוגים ומתן שדרוג תקנים לכ-200 עובדים; יישום הסכמי שכר ארציים במלואם ומתן החזרים כספיים לעובדים עד שבע שנים אחורה בעלות מיליוני שקלים; הגדלת השי לראש השנה לכ-750 שקל לכל עובד; ייעול ושיפור מערכת השירות הפנים ארגוני לעובדים, תוך התמקדות בצרכים של הסקטורים השונים; וטיפול פרטני שהסתיים בהצלחה במאות מקרים של פניות עובדים לארגון".

בסיום מכתבו כתב עידו: "על אף האתגרים הלא פשוטים בימים אלה, אתם עובדי העירייה היקרים ממשיכים לשרת את חיפה ואת תושביה על הצד הטוב ביותר ובמלוא הזהירות הראויה. ברצוני להבטיח לכם שאנו ממשיכים תמיד לפעול למענכם ולעמוד על המשמר בכל הקשור לזכויותיכם בנחישות וברגישות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שלא נדע...

    למה לא דרשת הישגים אלו מיהב? התפרפרת בשנים קודמות. כל הכבוד לראשת העיר שהלכה וקידמה את העובדים. תמשיך לברבר, ראינו מה עשית בתחילת השנה.

  2. שאפו אמנון.

    עשייה ודאגה לעובדים. אחרת היינו במקום אחר עם כל היועצים והחוקרים החיצוניים שבאים לעשות סיבוב….

  3. אבי

    כל הכסף הזה מגיע מאיתנו האזרחים …מה כל הכבוד ??? שסחטת את העיריה באיומי שביתה ???

  4. אנונימי

    השגת לעובדים?מה בדיוק מי מכיר אותך בכלל חוץ מהשם שלך .העובדים לא מאמינים בוועד הקיים לנו בכול אופן לא השגת כלום חוץ מלקחת לעובדים לא עשיתם כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר