עו"ד איציק זכאי (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עו"ד איציק זכאי (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

היועץ המשפטי של יפה נוף התפטר

עו"ד איציק זכאי, ששימש בשלוש השנים האחרונות היועץ המשפטי של התאגיד העירוני יפה נוף, הודיע בתחילת השבוע למנכ"לית סאלי גליצנשטיין על התפטרותו. זכאי עתיד להתמנות למנכ"ל המועצה המקומית רמת ישי

פורסם בתאריך: 19.11.20 13:38

היועץ המשפטי של התאגיד העירוני יפה נוף עו"ד איציק זכאי התפטר לאחר שלוש שנים בתפקיד. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי זכאי הודיעבתחילת השבוע למנכ"לית סאלי גליצנשטיין על התפטרותו וכי הוא עתיד להתמנות למנכ"ל המועצה המקומית רמת ישי במקומו של המנכ"ל עוזי פריד שפורש לגמלאות.

את דרכו בעיריית חיפה החל זכאי בשנת 2007 כאשר מונה ליועץ משפטי באגף הפיקוח הכללי. בשנת 2017 הוא מונה למנהל המחלקה המשפטית של יפה נוף ושל החברה הבת של התאגיד נוף כרמל ים כמחליפה של עו"ד ימית קליין שעברה לתפקיד מנהלת הלשכה המשפטית של העירייה. במסגרת תפקידו היה זכאי אחראי על הפן המשפטי של פרויקטים שבוצעו מול משרדי הממשלה השונים בתחומי התשתיות, התחבורה הציבורית והבנייה, ובהם המטרונית, חיבורי הנמל, מרכז התחבורה לב המפרץ, הרכבלית והרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

 

 

בכיר לשעבר ביפה נוף: "זכאי יהיה נכס לרמת ישי. הקשרים שהוא יצר וההערכה שהוא קיבל ממשרדי הממשלה הם יתרון שלא יסולא בפז, בעיקר עבור מועצה מקומית. תחת ידיו עברו פרויקטים בסדרי גודל שלא כל מנכ"ל יכול להתהדר בהם, כך שהוא מביא איתו הרבה ניסיון לרמת ישי".

זכאי סירב להתייחס לדברים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ייעוץ משפטי ודוחות מבקר מדינה ומבקר עירייה מלאים מחדלים קשים ביפה נוף

    היועצים המשפטיים הכושלים ביפה נוף קבלו קידום האחת לעיריית חיפה והשני לרמת ישי. הבנתם??
    שנים על שנים של כשלים בניהול מכרזים, התקשרויות וחוסר בדיווחים – שני היועצים המשפטיים שהכשירו את כל הפגמים האלו ביודעין גברת קליין ואדון זכאי עכשיו כבר נמצאים ברמת ישי ובעיריית חיפה.

  2. חוש חש

    מי שקרא את דו"ח מבקר העירייה האחרון על התנהלות יפה נוף יוכל להפנים לאיזה הרפתקה נכנסת רמת ישי

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מכיר את את המלעיזים שכתבו ״תגובות״ לפני. אבל מהיכרות אישית עם ימית ועם איציק, אני בטוח שהכותבים לפני לא רק שלא מכירים אותם, הם בטח מלקקי תחת של ההנהלה הנוכחית והכושלת של העירייה. רק להרוס הם יודעים. תעופו כבר, ויפה אפילו דקה אחת קודם.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "בכיר לשעבר ביפה נוף" או…טו… טו… ויש חברה נקיה "מקשרים ומקושרים" ועם מנכלית בדמותה של סאלי שתצעיד את החברה קדימה בכיוון הנכון על אפך "בכיר לשעבר ביפה נוף ואו.. טו..טו.. בכיר לשעבר במקומך הנוכחי.

  5. שמחה שמח

    "בכיר לשעבר ביפה נוף" או…טו… טו… ויש חברה נקיה "מקשרים ומקושרים" ועם מנכלית בדמותה של סאלי שתצעיד את החברה קדימה בכיוון הנכון על אפך "בכיר לשעבר ביפה נוף" ואו.. טו..טו.. בכיר לשעבר במקומך הנוכחי. סאלי תביא את החברה כפי שהייתה בתקופות ה"דורונים" חברה שכולם ירצו לעבוד …

  6. מושון

    לא מכיר את הסיפור של יפה נוף, אבל מכיר את איציק ואל תתפלאו אם בעתיד הוא יהיה ראש העיר של חיפה.
    אין אדם אהוד מאיציק בכל האזור!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר