ראש העיר אריה טל ותושבים (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
ראש העיר אריה טל ותושבים (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

עיריית טירת כרמל הכפילה את תקציב שיפוץ המקלטים

במסגרת מיזם עיר מקלט שופצו והושמשו בעיר 200 מקלטים מתוך 245 המקלטים הקיימים בבתים המשותפים. לאור הביקוש ומצב המקלטים אישרה מועצת העיר תוספת תקציב של 450 אלף שקל להמשך המיזם. ראש העיר, אריה טל: "אנו ממשיכים כל העת בעבודות למען ביטחון התושבים, ומבקשים מהדיירים לשמור על תקינות המקלטים על מנת שיהיו ערוכים בעת הצורך"

פורסם בתאריך: 18.12.23 12:48

עיריית טירת כרמל הכפילה את תקציב שיפוץ המקלטים בבניינים המשותפים בעיר שעמד עד עתה על 402 אלף שקל וכעת הוא עומד על 852 אלף שקל.

מאז פרוץ המלחמה שופצו ושודרגו כ-200 מתוך 245 המקלטים המשותפים בעיר במסגרת מיזם עיר מקלט שנועד להשמשת המקלטים המשותפים בשיתוף משרד הבינוי והשיכון, החברה למתנ"סים, מתנ"ס טירת כרמל ותורמים נוספים. העירייה החלה במיזם כבר מהשבוע הראשון לפרוץ מלחמת חרבות ברזל בהנחיית ראש העיר, אריה טל. בישיבתה האחרונה אישרה מועצת העיר את תוספת התקציב להמשך שיפוץ המקלטים שעוד נותרו.

לדברי עיריית טירת כרמל, לאור הביקוש הרב ומצבם של רבים מהמקלטים, גייסה העירייה כ-450 אלף שקל נוספים להמשך ביצוע העבודות.

ראש העיר, אריה טל: "למרות שהמקלטים בבניינים המשותפים נמצאים בבעלות פרטית ותחזוקתם היא באחריות בעלי הדירות, החלטנו מיד עם פרוץ המלחמה ועל רקע המצב הביטחוני לסייע לתושבי העיר ולהכין את המקלטים לשהייה בטוחה בעת חירום. אנו ממשיכים כל העת בעבודות למען ביטחון התושבים, ומבקשים מהדיירים לשמור על תקינות המקלטים על מנת שיהיו ערוכים בעת הצורך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר