אריה טל ומשפחתו של מקסים הרקין (צילום: תום דוידוביץ', דוברות עיריית טירת כרמל)
אריה טל ומשפחתו של מקסים הרקין (צילום: תום דוידוביץ', דוברות עיריית טירת כרמל)

עצרת להשבת החטופים בהשתתפות משפחתו של החטוף מקסים הרקין

בעצרת שהתקיימה בבית לזרוס בטירת הכרמל ציינו ארבעה חודשים לפרוץ המלחמה וקראו להשבת החטופים הביתה. משפחתו של החטוף תושב העיר מקסים הרקין, אימו - טלה ואחיו - פיטר, השתתפו בה. ראש העיר אריה טל אמר: "במלחמה הזו לא יהיה ניצחון בלי החזרת כל החטופים והחטופות כולם!"

פורסם בתאריך: 9.2.24 16:33

כ-120 מתושבי טירת כרמל השתתפו בעצרת לציון ארבעה חודשים למלחמת חרבות ברזל וקריאה להשבת החטופים. בעצרת לקחו חלק גם טלה ופיטר, אימו ואחיו הקטן של מקסים הרקין, תושב העיר בן ה-35, שנחטף בבוקר ה-7 באוקטובר ממתחם מסיבת הטבע נובה.

במהלך העצרת, שנערכה בהובלת עיריית טירת כרמל ומתנ״ס טירת כרמל, נשאו דברים חבריו של הרקין ונציגי הקהילה, בהם אירה ציפקיס, המלווה את משפחת הרקין בארבעת החודשים האחרונים ובנה אחיקם, מפקדו של הרקין.
ראש העיר, אריה טל, אמר בעצרת: ״השבת הנוראית של השבעה באוקטובר פערה שבר עצום אצל כולנו. מאז, חייו של כל ישראלי, ישראלית ויהודי בעולם נחלקים לשניים: לפני השבעה באוקטובר – ואחרי התאריך הנורא ההוא. ארבעה חודשים מפרוץ המלחמה שנכפתה עלינו, 136 משפחות עדיין חיות באפילה מוחלטת, בדאגה אין-קץ ובגעגוע בלתי נסבל ליקיריהן, המוחזקים עדיין בשבי מפלצות ארגון הטרור חמאס בעזה".

 

עוד אמר טל: "בין אותן משפחות יקרות, שהוטלו בבת אחת לתוך גיהנום בלתי נתפס, נמנית גם משפחתו של מקסים הרקין, שמחכה לו מאז, בלי יום ובלי לילה, צמאה לפיסות מידע ולבשורות מנחמות. משפחת הרקין היקרה, טלה ופיטר שכאן איתנו, כולנו מחבקים אתכם, מתפללים ומייחלים לראות את מקס כאן איתנו במהרה, בחיק משפחתו וחבריו, בריא ושלם".

"במלחמה הזו לא יהיה ניצחון בלי החזרת כל החטופים והחטופות כולם! נשים, גברים, ילדים, צעירים ומבוגרים – השבתם הביתה היא חובתה המוסרית של מדינת ישראל ושלנו כחברה חזקה ואיתנה. העצרת הערב היא רק ביטוי אחד למחויבות של העיר טירת כרמל להמשיך לעמוד לצד משפחת הרקין וכל המשפחות שעוברות יסורים, ללוות אותן במאבק הכי צודק שיש, עד שנשיג את היעד – החזרתם המלאה של כל החטופים הביתה״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר