אירוע יום העצמאות בטירת כרמל בשנה שעברה (צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל)
אירוע יום העצמאות בטירת כרמל בשנה שעברה (צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל)

בהחלטת התושבים: אירועי יום העצמאות במתכונת מצומצמת

סקר שנערך בקרב תושבי העיר העלה כי רובם מעדיפים שאירועי יום העצמאות יצויינו במתכונת מצומצמת. לאור תוצאותיו זימן ראש העיר הנכנס דודו כהן את הצוות המקצועי בעירייה והנחה אותם לגבש תוכנית מותאמת. כמו כן הוחלט כי לא יתקיים מופע זיקוקים ובמקומו יתקיים מופע רחפנים שיציגו סמלים בליווי מוזיקה

פורסם בתאריך: 10.4.24 13:41

יום העצמאות בטירת כרמל יצוין השנה במתכונת מצומצמת, בדגש על קהל הילדים והקהילה, תוך רגישות והתחשבות ברוח התקופה ובמצב הביטחוני. כך החליט היום ראש העיר, דודו כהן, בתום סדרת התייעצויות עם הגורמים העירוניים הרלוונטיים ובעקבות סקר תושבים שנערך בימים האחרונים.

בשבוע שעבר הופץ סקר בקרב תושבי העיר בו נשאלו כיצד לדעתם יש לחגוג את יום העצמאות. בסקר השתתפו 2,014 תושבים. מהסקר עלה כי  51.2 אחוז סברו שיש לחגוג באופן מצומצם, 35.3 אחוז סברו כי יש לבטל את האירועים לחלוטין ו-13.5 אחוז סברו כי יש לקיים את אירועי החג במתכונת רגילה כמדי שנה.

לאור תוצאות הסקר, קיים ראש העיר הנכנס דודו כהן ישיבה עם גורמי העירייה ומתנ"ס טירת כרמל והנחה אותם לגבש בימים הקרובים תוכנית מותאמת לחגיגות יום העצמאות תוך נקיטת רגישות וברוח התקופה, שבה ינתן דגש על אמנים מקומיים, תכנים לילדים, לכל המשפחה ולכלל הקהילה בעיר.

 

 

עוד הוחלט כי לא יתקיים מופע זיקוקין די-נור ובמקומו יתקיים לראשונה בטירת כרמל מופע רחפנים, במהלכו ימריאו לשמי העיר עשרות רחפנים שיציגו מגוון סמלים מרהיבים וצבעוניים, שילוו במוסיקה חגיגית וייצרו מופע עוצר נשימה.

ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן: "קיום אירועי יום העצמאות בתקופת מלחמה ושכול, כאשר 133 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי חמאס, הוא אתגר עצום. נוכח הנסיבות והטרגדיה הלאומית, שיתפנו את הציבור בהתלבטות האם לקיים אירועים כרגיל, במתכונת מצומצמת, או לבטלם לחלוטין. התוצאות החד משמעיות הובילו אותי להנחות את כלל הגורמים העירוניים לגבש תוכנית שבמסגרתה נוכל לציין את יום העצמאות ה-76 בגאווה וברגישות, בדגש על האחדות והקהילתיות בטירת כרמל. לעולם לא ניתן לאויבינו לגבור על הרוח הישראלית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר