לפני ואחרי. שיער שעבר החלקה במספרת רפי איס (צילום: רפי איס)
לפני ואחרי. שיער שעבר החלקה במספרת רפי איס (צילום: רפי איס)

המספרה המדוברת ביותר בעיר: רפי איס עיצוב שיער

תחום החלקות השיער בארץ הוא די פרוץ ולעיתים אף כרוך בסכנות בריאותיות ממשיות. לכן, כשהחלטתן לעשות החלקה, הכלל החשוב ביותר שעליכן לזכור הוא שהחלקה עושים רק תחת ידיים מקצועיות ובחומרים שאושרו על ידי משרד הבריאות. מצאנו עבורכן את המספרה שתעניק לכן ראש שקט וכמובן שיער חלק מהחלומות

פורסם בתאריך: 5.1.23 11:43

החלקות השיער שפרצו לחיינו בסערה בשנים האחרונות הביאו איתן בשורה אמיתית לנשים שכל חייהן חלמו על שיער חלק ובוהק בלי צורך להשתעבד באופן יומיומי לפן או למחליק. אלא שכידוע אין טוב בלי רע, וסוד גלוי שתחום חלקות השיער בישראל הוא תחום די פרוץ, ולעיתים אף טומן בחובו סכנות בריאותיות ממשיות, בעיקר כתוצאה משימוש בחומרים האסורים לשימוש. לכן, אם החלטתן להחליק את שיערכן, הדבר הראשון שעליכן לוודא ואין להתפשר עליו הוא שהחומרים שיוחדרו לשיערכן הם אך ורק חומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות.

הכירו את ה-מספרה, שבה תוכלו ליהנות מהחלקות שיער מקצועיות ובטיחותיות עם תוצאות מובטחות, בלי צורך לשבור תוכנית חיסכון (החל מ-699 שקלים), וגם להיות בראש שקט שלשיערכן מוחדרים אך ורק חומרים איכותיים המאושרים על ידי משרד הבריאות. ברוכים הבאים למספרה של רפי איס, המתמחה זה 20 שנה בהחלקות לשיער, ולא בכדי הפכה מספרתו למוקד עלייה לרגל של נשים מכל קצות הארץ.

רפי איס ולקוחה מרוצה (צילום: רפי איס)

רפי איס ולקוחה מרוצה (צילום: רפי איס)

רפי, בן 38, עובד כמעצב שיער כבר 22 שנה. כן, כן. מגיל 16 הוא בתחום. ברזומה שלו שנות עבודה רבות במספרות הכי יוקרתיות ונחשבות בתל אביב, ולאחר מכן כמה שנות עבודה גם מעבר לים. בגיל 24, כשחזר לארץ, פתח את המספרה שלו בקאנטרי "גלי חיפה" (הספורטן לשעבר), שבה הוא עובד עד היום. עם השנים המספרה גדלה והתרחבה וצברה קהל גדול של לקוחות, שהולכות עם רפי יד ביד כבר שנים רבות. "הלקוחות שלי", אומר רפי, "הן כמו משפחה ממש. לא רק שהן הולכות איתי לאורך כל הדרך כל כך הרבה שנים, גם בני הדור השני שלהן הפכו להיות לקוחות קבועים של המספרה".

תחום ההחלקות הוא היהלום שבכתר במספרת רפי איס. במספרה מבוצעים כל סוגי ההחלקות, כשכל החלקה מותאמת באופן פרטני ואישי לכל לקוחה לקוחה, לאחר אפיון שיערה במהלך פגישת ייעוץ עם רפי, הניתנת ללא התחייבות וללא עלות.

שיער שעבר החלקה במספרת רפי איס (צילום: רפי איס)

שיער שעבר החלקה במספרת רפי איס (צילום: רפי איס)

המילה האחרונה בתחום ההחלקות היא ההחלקה המבוססת על חומצה היאלרונית עוצמתית. יתרונה של החלקה זו שמעבר לייעודה הראשוני – ההחלקה – היא גם משקמת ובונה את מעטפת סיב השיער החיצוני ויוצרת שכבה פנימית חזקה המשמרת את חומרי ההזנה הטבעיים של סיבי השיער לאורך זמן. לדברי רפי, מעטות הן המספרות שמבוצעת בהן החלקה על בסיס חומצה היאלרונית, הן בשל מחירו היקר של החומר והן מכיוון שכדי לבצע אותה יש לעבור הכשרה מיוחדת. תהליך ההחלקה ההיאלרונית אורך בממוצע שעתיים עד שלוש שעות וחצי, כשפעם בשנה יש לעשות חידוש. יתרון נוסף של החלקה זו שניתן לעשותה גם על שיער שעבר הבהרה או גוונים.

החלקה נוספת שמבוצעת במספרת רפי איס היא ההחלקה האורגנית, המתאימה לכל סוגי השיער. החלקה זו מבוססת על חומצות אמינו חיוניות ורכיבים טבעיים נוספים, כמו ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, המשקמים את השיער ומותירים אותו רך ומבריק גם לאחר התהליך. ההחלקה האורגנית, כמו שאר סוגי ההחלקות, מצריכה הגעה לטיפולי תחזוקה אחת לכמה חודשים, על מנת ליישר את שורשי השיער שצומחים מחדש.

 

 

לנשים בעלות שיער מרדני מאוד ומקורזל, שחולמות על שיער חלק כמשי, מציעים במספרת רפי איס את ההחלקה היפנית, שהיא אולי ההחלקה המוכרת והנפוצה כיום בעולם, המבטיחה תוצאות מעולות. כמובן שגם חומרי ההחלקה הזו, כמו כל החומרים במספרה, הם באישור משרד הבריאות.

חידוש נוסף בתחום ההחלקות שכדאי לכל אישה לדעת עליו הוא שאם פעם היה זה בלתי אפשרי לעשות צבע והחלקה באותו היום, ונדרש היה פרק זמן מסוים בין טיפול למשנהו, כיום אפשר גם אפשר, ומביקור אחד במספרת רפי איס יכולה כל אישה לצאת לאחר שצבעה את שיערה עם שיער חלק, זוהר ובוהק. בנוסף, תחת שם המותג "רפי איס", מוצעים במספרה תכשירי טיפוח מעולים לשיער שעבר החלקה, וגם בהם תוכלו להצטייד כדי להמשיך ולטפח את שיערכן גם בבית.

כמובן, שבמספרת רפי איס מבוצעים גם כל טיפולי השיער האחרים כמו תספורות, הבהרות, צבע וגוונים לצד פתרונות מותאמים אישית לנשים הסובלות משיער דליל ומקרחות בקרקפת. לצידו של רפי צוות צעיר, נמרץ ויעיל, שיודע עד כמה יקר הוא הזמן של כל לקוחה, כך שאין סיכוי שאישה תשב שעות בתור בלי שתקבל טיפול. חנייה יש בשפע, והמספרה פתוחה גם בימי שני.

מוצרי טיפוח מעולים לשיער שעבר החלקה תחת המותג "רפי איס" (צילום: רפי איס)

מוצרי טיפוח מעולים לשיער שעבר החלקה תחת המותג "רפי איס" (צילום: רפי איס)


לכתבות נוספות על מספרת רפי איס‏:

רשת 13

כלבו – חיפה והקריות

וואלה!


רפי איס עיצוב שיער, מאיר זורע 1 חיפה, מרכזית חוף הכרמל

שעות פעילות: א': 19:00-12:00, ב', ד', ה': 19:00-09:00, ג': 16:00-09:00, ו': 14:30-09:00

טלפון: 04-855-0096

לאינסטגרם >>>

לפייסבוק – רפי איס (עיצוב שיער) >>>

לאתר האינטרנט >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר