החלקה עושים רק אצל המקצוענים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage
החלקה עושים רק אצל המקצוענים ביותר. תמונה ממאגר Ingimage

החלקות שיער בחיפה: הכירו את מעצב השיער רפי איס

מתלבטת לגבי בחירת מעצב השיער הבא שלך? רפי איס המתמחה בהחלקות מספר לנו הכל על התחום ומזמין אותך לפגישת ייעוץ ללא עלות

פורסם בתאריך: 22.9.19 16:10

עדכון אחרון: 29.6.20 16:13

המספרה של רפי איס קיימת כבר שתים עשרה שנה, וממוקמת בספורטן בחיפה. מספרת רפי איס מתמחה בעיצוב שיער לנשים, גברים וילדים. רפי, היום בן שלושים וחמש בסך הכל, החל להימשך לתחום עיצוב השיער ולעבוד בתחום כבר בגיל שש-עשרה, אז עבר לתל אביב להתמקצע במספרות המובילות בתחום. לאורך השנים עבד כשכיר במספר מספרות בארץ ובחו"ל עד שהגיעה שעתו להקים מספרה משלו ובגיל עשרים וארבע הגשים את החלום.

רפי איס בפעולה: לפני ואחרי. צילום עצמי

רפי איס בפעולה: לפני ואחרי. צילום עצמי

רפי איס מתמחה בהחלקות שיער, ואם אתם מרגישים שכולן רצות להחליק את שיערן – אתם לא טועים. מדובר בטרנד שנמצא איתנו כבר לא מעט זמן, ונדמה שהוא לא הולך להיעלם בקרוב. כיוון שהשוק פרוץ, וקיימים מספר סוגים של החלקות, קיבלנו מרפי איס הסבר מפורט:

"בעבר רוב הנשים עשו החלקה יפנית. אולם אחרי החלקה יפנית השיער נשאר מט ולא מבריק, ועל מנת לשמור על ההחלקה נדרש חידוש אחרי כמה חודשים. כיוון שמדובר בחומרים חזקים מאד יכול להיגרם נזק לשיער", מסביר רפי.

היום ההחלקה האורגנית, היא ההחלקה הנפוצה ביותר: "כל ספר עובד עם חברה אחרת, אך המשותף לכל החלקה אורגנית הוא שהיא לא מכילה פורמלין, שזה החומר המסוכן לנשימה. חשוב להגיד שהיא עדיין מכילה חומרים כימיים, אך היא מאושרת על ידי משרד הבריאות. זו החלקה עמידה יותר, גם לים ולבריכה ולא בהכרח צריך לייבש את השיער אחרי כל חפיפה. חשוב לציין שאני לא ממליץ לנשים בהריון לבצע החלקה, וחשוב לזכור שכל סוג שיער מגיב כמובן אחרת", אומר רפי. "ההחלקה האורגנית גורמת לשיער להיות מבריק יותר, החומר עוטף את השיערה וגורם לשיער להיראות בריא יותר. לכן זו ההחלקה הנפוצה ביותר היום".

"בנוסף קיימות גם ההחלקה המשקמת והחלקת הקראטין, שהן די דומות. שתיהן מכילות פורמלין והמחיר שלהן משתנה בהתאם לכמות וסוג השיער, וכן כמות חומר ההחלקה הנדרש. החלקות אלו אינן מומלצות לים ולבריכה", מוסיף רפי.

איך נדע איזה ספר לבחור ואיזה סוג החלקה לעשות?
"חשוב מאד לבחור ספר לפי המלצות ממקור ראשון. גם אליי מגיעות לקוחות לאחר שראו תוצאות אצל חברה או קרובת משפחה. לאחר מכן, מומלץ להיכנס לאתר של אותו ספר ולהתרשם מתמונות ומסרטונים. הכי חשוב בעיניי, הוא הזמנת לקוחה לייעוץ ללא עלות וכל ספר שמכבד את עצמו יכול לעשות זאת, כך גם אני נוהג עם נשים שמגיעות אליי. חשוב לי לראות קודם את סוג השיער ולייעץ לאותה בחורה מה שבאמת מתאים לה. כך זה גם הכי נכון מקצועית לקבוע את המחיר".

במילה אחת: שלמות. צילום עצמי

במילה אחת: שלמות. צילום עצמי

"דבר חשוב לא פחות הוא נושא האחריות. חשוב שתהיה אחריות ושהלקוחה תדע שיש לאן לחזור במידה וההחלקה לא נתפסת כראוי, ובמידת הצורך לעצב שוב את השיער".

רפי איס מזכיר לנו כי כבר היו מקרים של בנות צעירות שלא בדקו את המספרה שאליה הלכו ושילמו על כך בבריאותן לאחר שפונו לבית החולים בשל קוצר נשימה עקב שימוש בכמות חומרים כימיים מעל התקן המותר: "אני תמיד ממליץ לא ללכת על הכי זול, כי מה שזול עולה ביוקר, השיער והבריאות שלכן חשובים יותר מהכל", ממליץ רפי.

לסיכום, בידקו היטב את המקום בו אתן מתכוונות לבצע החלקה. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות אצל רפי איס באחת הדרכים הבאות:

טלפון:  04-8550096

כתובת: צביה ויצחק 1 חיפה (ספורטן חיפה)

קישור לעמוד האינסטגרם 

קישור לעמוד הפייסבוק 

קישור לאתר 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר