הסמים והציוד החשוד כגנוב שנתפסו בתחנת הסמים בקרית אליעזר (צילום: דוברות המשטרה)
הסמים והציוד החשוד כגנוב שנתפסו בתחנת הסמים בקרית אליעזר (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פשטה על תחנת הסמים בבניין מגורים בקרית אליעזר

יומיים לאחר הפרסום ב"כלבו - חיפה והקריות" על תחנת הסמים שפועלת בדירה בשדרות רוטשילד ועל הסיוט המתמשך שעוברים השכנים, בלשי משטרה פשטו על המקום, תפסו 115 גרם של חומר החשוד כנייס גאי ורכוש החשוד כגנוב, ועצרו את מפעיל התחנה. השכנים: "בעקבות הכתבה העניינים התחילו לזוז"

פורסם בתאריך: 9.11.22 14:32

המשטרה פשטה על תחנת הסמים בבניין מגורים בשדרות רוטשילד חיפה, ואיתרה בה חומר החשוד כסם מסוג נייס גאי וציוד החשוד כגנוב. החשוד בהפעלתה של התחנה נעצר במקום.

סיפורם של דיירי הבניין פורסם ביום שני ב"כלבו – חיפה והקריות". "גר אצלנו בבניין נרקומן שהוא גם סוחר סמים, ולכאן מגיעים כל הלקוחות שלו", סיפר מיכאל בנז'יצקי, "כבר התלוננתי עליו בעבר, דיברתי עם יחידת המודיעין של המשטרה, ובאמת פעם אחת תפסו אצלו סמים, אבל מאז הם לא עושים שום דבר לטובת הדיירים. יש פה שמונה דירות בבניין של ארבע קומות, וכל הדיירים סובלים מהצרה הזו. לפעמים יש פה תורים ארוכים של קונים, והם בדרך כלל לא מרוצים. הם צועקים ועושים בלגן, כל השכונה שומעת אותם ואת האיומים שהם משמיעים כלפיו. כשמשהו לא מסתדר להם הם צועקים בכל השכונה שהם יהרגו אותו. כל הבניין סובל מזה, ואף אחד לא יכול לעשות שום דבר. הוא גר פה בדירה ביחד עם הוריו, שמרחמים עליו וטוענים שהוא נורא מסכן. מסכן-מסכן, אבל למה אתה מביא לפה את כל הנרקומנים מכל חיפה שבאים לקנות אצלך ועוד עושים בעיות? אם החלטת שאתה סוחר סמים, תהיה סוחר רציני, תספק להם את מה שהם רוצים, ואולי אז לא יהיו צעקות והם לא יזרקו את כל המזרקים וכלי העישון שלהם מתחת לבניין. נמאס לי מהצעקות האלה ב-1:00 בלילה או בשבת בבוקר. למה אני צריך לשמוע את כל הבלגן הזה? כל הבניין סובל".

 

 

לבנז'יצקי היו גם טענות על תפקודה של המשטרה. בשבת בבוקר נעל נרקומן את דלת הכניסה של הבניין. בצר לו התקשר בנז'יצקי למשטרה, אך זו הפנתה אותו לשירותי הכבאות, שהחזירו אותו למשטרה. לאחר 14 שיחות מספרו נחסם.

כעת, נמסר מהמשטרה, בלשי תחנת חיפה תפסו בדירה חומר החשוד כסם מסוג נייס גאי במשקל של 115 גרם שחולקו לשקיות, ורכוש החשוד כגנוב. הבלשים עצרו במקום את החשוד בהחזקת המקום והסמים, תושב חיפה בן 50, והסמים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה למיצוי הראיות. מחר תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו.

בנז'יצקי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" בעקבות הפשיטה: "בעקבות הכתבה העניינים התחילו לזוז. המשטרה הזמינה את דיירים לתת עדות. שכן אחד כבר נתן, ואני נוסע מחר לתחנה. תודה רבה מכל הבניין".

 

הבניין בשדרות רוטשילד שבו פועלת תחנת סמים (צילום: בועז כהן)

הבניין בשדרות רוטשילד שבו פועלת תחנת סמים (צילום: בועז כהן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר