אברהם לוי, המאבטח שהותקף
אברהם לוי, המאבטח שהותקף

כתב אישום נגד תוקפי המאבטח במשביר לצרכן

יצחק לוי והזאר סבאג מואשמים בתקיפתו של המאבטח אברהם לוי בסניף המשביר לצרכן בהדר לפני כשבוע. לפי כתב האישום, הנאשם השליך בקבוק מים על המאבטח, גרם לו לשבר בארובת העין ולדימום. השניים מואשמים בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש ובאיומים

פורסם בתאריך: 6.12.22 14:34

כתב אישום הוגש נגד יצחק לוי והזאר סבאג על תקיפת המאבטח אברהם לוי בסניף המשביר לצרכן בהדר לפני כשבוע. לפי כתב האישום, ביום שני שעבר נכנסו השניים לסניף המשביר לצרכן לאחר שעברו בידוק ביטחוני על ידי לוי. בעת הבידוק הביטחוני הבחין המאבטח במספריים שהיו בתוך התיק של הנאשם וחשד כי השניים מתעתדים לגנוב פרטים מהחנות. בעקבות זאת דיווח לוי לקצין הביטחון על חשדו, וזה התחקה אחר צעדיהם בקומה השנייה של המשביר לצרכן.

כאשר הנאשמת הבחינה כי הקב"ט מתחקה אחריהם היא אמרה לו "כבר חצי שעה אני קולטת אותך שאתה עוקב אחרי, ואני שמה עליך זין" והפנתה לעברו אצבע משולשת. בהמשך התקרבה הנאשמת קרוב מאוד לפניו של הקב"ט, צעקה ואיימה עליו, ובעקבות כך הוא דרש מהנאשמים לעזוב את החנות. בשלב זה זרקה הנאשמת סלסלה על הקב"ט, פגעה בידו והתקרבה לעברו, והוא הדף אותה ברגלו. הנאשם התערב בעימות, ולאחר מכן התרחקו השניים מהקב"ט תוך כדי איומים שנועדו להפחידו.

עוד עולה מכתב האישום שהמאבטח הוזעק לסייע לקב"ט והבחין בנאשמים בקומה הראשונה כשהם צועקים ובועטים בקיר. לוי הלך אחריהם וביקש מהם לצאת מהחנות, אך הם סירבו. סמוך לכניסה דחפה הנאשמת את המאבטח וקיללה אותו "אתה חתיכת זבל", "אני אסובב אותך כאן כמה שאני רוצה" ו"אמא שלך זונה". המאבטח ניסה להוציא את הנאשמת מהמשביר, וכשהשניים יצאו מהחנות היא תקפה אותו שוב, ובתגובה הוא ריסס עליה תרסיס פלפל. בשלב זה השליך הנאשם בעוצמה וממרחק קצר בקבוק פלסטיק שהכיל מים שפגע בעינו השמאלית של המאבטח, והוא נחבל ונפל על המדרכה. מיד לאחר מכן ברחו הנאשמים מהמקום.

 

 

כתוצאה מפגיעת הבקבוק בעינו נגרם למאבטח שבר בארובת העין בשני מוקדים, כאשר השבר חצה את תעלת העצבים. כמו כן נגרמו לו דימום בעין שמאל והמטומה. הוא פונה באמבולנס לקריה הרפואית רמב"ם ועתיד לעבור ניתוח לשחזור מבנה העין, למניעת פגיעה בראייה ולמניעת פגיעה אסתטית.

על פי כתב האישום, לוי וסבאג מואשמים בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, בתקיפה הגורמת לחבלה של ממש ובאיומים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר