אברהם לוי, המאבטח שהותקף
אברהם לוי, המאבטח שהותקף

אלימות מזעזעת במשביר לצרכן: זוג תקף מאבטח, שזקוק לניתוח

אל סניף המשביר לצרכן בהדר הגיעו בני זוג שעוררו את חשדו של המאבטח בכניסה. השניים התפרעו, ובניסיונות לעצור אותם התיז המאבטח גז פלפל לכיוונה של האשה, והגבר שהיה איתה זרק עליו בקבוק מים מלא שפגע בפניו וגרם לו לשבר בארובת העין. כעת הוא ממתין לניתוח בבית החולים

פורסם בתאריך: 29.11.22 18:45

מקרה מזעזע של אלימות התרחש אתמול (שני) בסניף המשביר לצרכן בהדר. אל הסניף הגיע זוג, גבר ואשה, אשר עורר את חשדו של המאבטח בכניסה. התברר שהחשד היה מבוסס – בני הזוג התפרעו, ובניסיונות לעצור אותם נזרק חפץ חד לכיוונו של קב"ט הסניף. המאבטח אברהם לוי, שהוזעק לקומה השנייה על ידי מנהל הסניף, התעמת עם השניים וניסה לעכבם ביציאה באמצעות התזת גז פלפל לכיוונה של האשה, אך הגבר שהיה איתה זרק עליו בקבוק מים מלא שפגע בפניו וגרם לו לשבר בארובת העין. אמבולנס החיש אותו לקריה הרפואית רמב"ם, שם הוא ממתין לניתוח.

"אני עובד כמאבטח במשביר כבר שמונה וחצי שנים, ובחיים לא נתקלתי במקרה כזה", מספר לוי, "הגיעו בני זוג שנראו לי מוזר – הגבר היה מוזנח, עם נעליים קרועות ועם מעיל ישן – ולא נראה שהם באו לערוך קניות. בדרך כלל כשאני רואה משהו חריג אני מתקשר לקב"ט בשל ריבוי הגניבות שיש אצלנו, וגם הפעם התקשרתי אליו. השניים קלטו את הקב"ט, התפרצו עליו, שברו כלים במחלקת כלי בית וזרקו עליו עגלת קניות שפגעה לו ברגל".

ניסית לעצור אותם?

"חסמתי אותם בכניסה למשביר. האשה הייתה ממש חוצפנית, ענתה לי בצורה עבריינית, דחפה אותי ונתנה לי מכה חזקה בחזה. ברגע הזה התזתי עליה גז פלפל, ואז הגבר זרק עלי בקבוק. הרגשתי בום לתוך העין, ואז הם ברחו. הבנתי שניהלו אחריהם מרדף עד לבנק דיסקונט הסמוך, ולצערי גם מנהל הסניף קיבל מהם מכות".

איך אתה מרגיש?

"יש לי שבר בארובת העין, ואני צריך לעבור ניתוח. הרופאים אמרו לי שזה סיכון כי אם הניתוח לא יצליח עלול להיות לי עיוורון בעין שמאל".

לוי טוען כי הוא פנה למשטרה וביקש ששוטרים יגיעו לבית החולים כדי לגבות ממנו תלונה ועדות, אך דבר לא קרה: "זה ממש כואב לי. כואב לי שיש כל כך הרבה אלימות ושלמשטרה לא אכפת. הסברתי להם שאני לא יכול להגיש תלונה בתחנה כי אני מאושפז, אבל שום דבר. התקשרתי למוקד 100, ואמרתי להם שנפגעתי ושיבואו לראות, אבל זה לא מעניין אותם. אני יודע שהשוטרים לקחו תמונות ממצלמת האבטחה. האשה הזאת מוכרת, והעברנו את השם שלה למשטרה. ככל הידוע לי, היא עבדה לפני 15 שנה במשביר".

 

 

מסתבר שסניף המשביר לצרכן בהדר מתמודד בכל יום עם פשיעה, אם זה גניבות או מקרי אלימות. כשנתפס גנב הם מוליכים אותו למשרד, שם דורשים ממנו להזדהות ומעבירים את פרטיו למשטרה. כשאשה נתפסת גונבת, ולרוב אלו נשים, הטיפול בה הוא שונה מכיוון שלא ניתן לגעת בהן ולעכב אותן במשרד. לכן מזמינים משטרה, ולדברי אחד מהעובדים, המשטרה אף פעם לא מגיעה.

"אתמול היתה הפעם הראשונה שבה הזמנו משטרה והיא באמת הגיעה, אבל באיחור רב, לאחר שהאמבולנס פינה את אברהם לבית החולים", מספר אחד מעובדי הסניף, "הראינו לשוטרים את סרטוני האבטחה שבהם רואים את התקיפה ומזהים את החשודים. השוטרים אמרו שהאשה מוכרת למשטרה. את האמת – אין לי מושג למה המשטרה בכלל הגיעה אתמול. החשוד זרק על המאבטח בקבוק מים שעד עכשיו נמצא שם על הרצפה, כולו מכוסה בטביעות אצבעות. למה לא אספו אותו? אגב, השניים עדיין לא נעצרו בגלל שלא הוגשו תלונות".

לא הוגשו תלונות?

"הם ביקשו להגיע לתחנת חיפה ולא הסכימו שתוגש תלונה בתחנת זבולון. אברהם מאושפז בבית חולים, ולא יכול להגיע לתחנה. הם לא הסכימו להגיע אליו כדי שימסור תלונה. מה הבעיה לשלוח את השוטר שמוצב בבית החולים, שיעלה לקומה חמישית וירשום תלונה? תלונה לא לקחו מאיתנו, אבל כן דאגו להתקשר למנהל כדי לומר לו שההתנהגות שלו לא הולמת כי השוטר נעלב ממנו. הוא אמר לו שההתנהלות של תחנת חיפה היא שערורייתית, אז הוא נעלב".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בטיפול ובחקירת האירוע, על אף שלא התקבלה עד כה אף תלונה מהקורבנות, על מנת להגיע לחשודים ולמצות איתם את הדין. יש חשיבות רבה בהגשת התלונה על מנת לקדם ולייעל את הטיפול במקרה, ולכן אנו מבקשים מכל קורבן עבירה להגיע לתחנת המשטרה בחיפה ולהגיש תלונה. באשר לקורבן שאושפז בבית החולים, אנו מאחלים לו רפואה שלמה. כמו כן נציין כי נשלח שוטר לגביית תלונה לבית החולים".

לאחר קבלת התגובה מהמשטרה מסר לוי שבדקות האחרונות הגיע שוטר לבית החולים שגבה ממנו עדות ותלונה.

מהמשביר לצרכן נמסר: "כרשת הפועלת זה 75 שנה, אנו מגנים כל מקרה אלימות. אנו סמוכים ובטוחים כי רשויות החוק יעשו את כל הנדרש על מנת לטפל במקרה. רשת המשביר תמשיך לשרת את מאות אלפי לקוחותיה בנאמנות, ומצרה על כל התנהגות אלימה ובריונית. אנו שולחים איחולי החלמה למאבטח הסניף".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עופר המפנה חיפה

    בהתחלה ריחמתי עלייך ואחר כך כבר לא .
    למה ?!
    בגלל שחשדת מזה שהם ( מספר לוי, "הגיעו בני זוג שנראו לי מוזר – הגבר היה מוזנח, עם נעליים קרועות ועם מעיל ישן – ולא נראה שהם באו לערוך קניות.)
    וואלה מגיע לך יותר מזה

  2. אזרח מודאג

    אם השוטרים רק היו רצים לטפל בפשעים אמיתיים כמו שהם טירללו כל אחד שהעיז להוריד מסכה הדר אולי הייתה הופכת למקום סביר

  3. הנתקף

    המאבטח לא נראה כמו איש שבכ או המוסד.. אז מה עורר את חשדו??והתיז גז על האישה אז שלא יתפלא שקיבל חזרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר