שני ברדיצ'בסקי ז"ל
שני ברדיצ'בסקי ז"ל

פרשת שני ברדיצ'בסקי ז"ל: הפרקליטות תערער על קולת העונש

פרקליטות מחוז חיפה הודיעה לבני משפחתה של שני ברדיצבסקי ז"ל, שהתחשמלה למוות במקלחת שבביתה, כי היא תערער על קולת עונשו של החשמלאי - תשעה חודשי עבודות שירות - לאחר שנמצא אחראי למותה והורשע בגרימת מוות ברשלנות. דני ברדיצ'בסקי: "עשינו צעד ראשון לעבר המטרה, אבל הדרך עוד ארוכה"

פורסם בתאריך: 23.1.23 10:00

המאבק נשא פרי: בני משפחתה של שני ברדיצבסקי ז"ל, שהתחשמלה למוות במקלחת שבביתה, התבשרו אתמול (ראשון) כי פרקליטות מחוז חיפה תערער על קולת עונשו של החשמלאי – תשעה חודשי עבודות שירות – לאחר שנמצא אחראי למותה והורשע בגרימת מוות ברשלנות.

את זעקתו של האלמן דני ברדיצ'בסקי פרסמנו בשבוע שעבר ב"כלבו – חיפה והקריות". הוא גולל את סיפור היכרותם ואהבתם ואת הערב הטרגי שבו רעייתו הטרייה קיפחה את חייה, שישה ימים לאחר חתונתם, בגיל 24 בלבד.

לאחר הקראת גזר הדין של שופטת בית משפט השלום בעיר אורית קנטור ובעקבות קולת העונש פתח ברדיצ'בסקי דף פייסבוק ייעודי בשם "צדק לשני עליה השלום" ועצומה באתר עצומה. העצומה היתה חלק ממנוף הלחץ על הפרקליטות כדי שתערער על קולת העונש. 

 

 

עו"ד דניאל דרוביצקי, בא כוחה של המשפחה: "זהו מקרה שבו אשה צעירה התחשמלה למוות במקלחת, וזאת בחלוף שבוע מיום חתונתה, בשל רשלנות פושעת של הנאשם. לאור הנסיבות המיוחדות בתיק זה, הפרקליטות קיבלה את עמדת משפחתה של המנוחה בדבר הגשת ערעור על קולת העונש".

מתי צפוי הדיון להתחדש?

"זה יכול לקחת כמה חודשים".

ברדיצ'בסקי: "הפגישה בפרקליטות התקיימה ביום רביעי שעבר והיתה טעונה מאוד מצד המשפחה. יצאנו בתחושה שבפרקליטות היו מאוד בסדר איתנו. התחושה עכשיו היא שעשינו צעד ראשון לעבר המטרה, אבל הדרך עוד ארוכה, ועכשיו זה תלוי בבית המשפט המחוזי. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי שתשתנה ההחלטה הבזויה שניתנה על ידי השופטת קנטור". 

 

עוד דניאל דרוביצקי (צילום: נתנאל ליבוביץ')

עוד דניאל דרוביצקי (צילום: נתנאל ליבוביץ')

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר