פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)
פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)

הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ברצח אורלוב

הותר לפרסום כי ויקטור ז'רנוב, תושב חיפה בן 58, הוא החשוד ברציחתו של פבל אורלוב לפני 22 ימים בדירתו ברחוב הירדן. ז'רנוב חשוד שביצע את המעשה בעקבות ויכוח קודם בין השניים. הבוקר הוגשה הצהרת תובע ובימים הקרובים תגיש הפרקליטות נגד ז'רנוב כתב אישום

פורסם בתאריך: 10.6.19 16:55

המשטרה פענחה את רצח פבל אורלוב, שנדקר למוות בחיפה לפני 22 ימים, והיום (שני) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ברצח. בתום חקירה שערכה היחידה המרכזית של מחוז חוף ניתן כעת לפרסם שהאדם שנעצר כחשוד בדקירתו של אורלוב הוא ויקטור ז'רנוב, תושב חיפה בן 58.

החקירה נפתחה ב-18 במאי, אחרי שבמוקד 100 של המשטרה התקבל מידע על אדם שהסתובב ברחוב הירדן בעיר כשבגדיו מוכתמים בדם. ניידת הגיעה למקום ובתום סריקות אותר ונעצר החשוד. במקביל התגלתה גופתו של אורלוב בזירת הרצח. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד לבקשת המשטרה לאחר שניתוח הממצאים מזירת הרצח על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי וראיות נוספות בתיק העלו כי החשוד שיסף לכאורה את גרונו של המנוח על רקע ויכוח קודם בין השניים. בימים הקרובים תקיש פרקליטות חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של החשוד ברצח.

 

 

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", ימים אחדים לאחר הרצח פנתה מירי בשקנוב, אחותו של אורלוב, לתושבי חיפה וביקשה מהם להגיע להלוויה ולניחום אבלים. "הגבר בתמונה הוא פבל אורלוב", כתבה אז בשקנוב בפוסט בפייסבוק, "זה, הגבר בתמונה, הוא האח הגדול שלו שנרצח. אני מחפשת את החברים שלו מחיפה, מנתניה, מנצרת עלית ומפרדס חנה, את החברים מהצבא ומהקבע שהוא שירת איתם וחי איתם כל כך הרבה שעות וימים. אני מחפשת אתכם כי אני רוצה שיזכרו אותו ככה – ככה טוב, ככה מחייך, ככה בן אדם נהדר, ככה אבא שאוהב את הילדים שלו, ככה גבר, ככה חבר אמת, ככה חייל נאמן, ככה נשמה, ככה ילד. ככה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר