פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)
פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)

אורלוב נרצח בגלל ויכוח על שכר דירה

בכתב אישום שהוגש לבית המשפט נגד ויקטור ז'ירנוב החשוד ברציחתו של פבל אורלוב, מגוללת הפרקליטות את השתלשלות העניינים שלפיה הנאשם דקר למוות את הנרצח ווידא את מותו משום שסירב לשלם שכר דירה או לעזוב את הדירה שבה התגוררו השניים

פורסם בתאריך: 13.6.19 11:45

המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד ויקטור ז'ירנוב (59) שרצח את פבל אורלוב (44) באמצעות סכין ב-18 במאי בגלל דמי שכירות שהמנוח סירב לשלם.

בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שרון אייל מצוין כי ז'ירנוב התגורר בדירה שכורה ברחוב הירדן בחיפה וכי אורלוב התגורר איתו בחודשיים האחרונים. על פי כתב האישום, אורלוב לא שילם לז'ירנוב עבור השהות בדירה במהלך כל התקופה וסירב לבקשתו לעזוב את הדירה. על רקע זה פרץ סכסוך בין השניים, וז'ירנוב החליט להרוג אותו.

 

 

ב-18 במאי, כאשר אורלוב ישן במיטה בחדר השינה, ניגש ז'ירנוב למטבח, הצטייד בסכין גדולה, נכנס לחדר השינה ודקר את אורלוב דקירה עמוקה בצוואר. בהמשך הוא גרר את אורלוב עד לדלת הכניסה של הדירה בעודו מדמם קשות, השכיב אותו על בטנו, אזק את ידיו בשני אזיקונים ווידא שהוא מת.

בשעה 18:15 יצא ז'ירנוב מהדירה, ושכנו הבחין בכתמי דם על בגדיו ובגופת המנוח מבעד לחלון. ז'ירנוב ביקש מהשכן לסייע להיפטר מהגופה, והשכן הזעיק את המשטרה שעצרה את ז'ירנוב. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את ז'ירנוב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ועוד ברחוב הכי עלוב בחיפה

    פבל אורלוב נרצח ככל הנראה על לא עוול בכפו בגלל ויכוח על שכר דירה..מישהו מהקוראים יודע מהו ממוצע שכר הדירה באיזור הזה(חליסה)?
    לא יותר מ1800 שקלים עבור דירה של 3 חדרים.
    אחד הרחובות שהיו פעם שם דבר בחיפה ולאט לאט נעזב ע"י יהודים במהלך 20 שנה אחרונות.זה רק מוסיף על הצער של הרצח הנורא הזה שככל הנראה היה על מאות שקלים ולא יותר.
    עצוב.

  2. אלונה

    החוק ממש חלש בקשר לכאלו שלא משלמים שכירות כאן הבעיה .
    תוך שבוע לפנות את מי שלא משלם בכוח ולתבוע אותו על נזק רק ככה זה יגמר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר