הסטודיו לצורפות של ליאת ולדמן
הסטודיו לצורפות של ליאת ולדמן

אירוע עיצוב וקולינריה בעיר התחתית

מעצבים חיפאים, ובהם הצורפת ליאת ולדמן, מעצבות התיקים גילין רוזין טמם ועדי גל והקרמיקאית רונית ים, יקיימו אירוע מכירה משותף ביום שישי. אליהם יצטרפו יצרנים מקומיים של לחם, ממרחי גורמה ועוד

פורסם בתאריך: 11.3.18 12:34

ביום שישי יתקיים בעיר התחתית בחיפה אירוע עיצוב, תרבות וטעמים שמארגנים כמה בעלי עסקים מקומיים מתחומים שונים. את האירוע יוזמת ליאת ולדמן, אחת מחלוצות המתחם, המפעילה סטודיו וגלריה לצורפות ברחוב יפו כבר 17 שנה. ולדמן, בוגרת בצלאל, תציג את הקולקציה שלה, הכוללת תכשיטים בסגנונות מגוונים – מקלאסי ועד עכשווי.

אל ולדמן מצטרפות באירוע גילי רוזין טמם ועדי גל ממותג התיקים מדוזה. "התיקים של מדוזה הם אופי", מעידות המעצבות, בוגרות שנקר, "הם בעלי צבעוניות הלוכדת את העין וייצור בטכניקה תעשייתית יוצאת דופן. כל אלה יוצרים מרקם ואסתטיקה ייחודיים שהופכים את התיקים למוצר בעל כתב יד מובחן".

 

 

משתתפת נוספת היא רונית ים, קרמיקאית ובעלת המותג Ronit Yam Pottery, אשר מייצרת את הכלים שלה בעבודת יד על אבניים בסגנון מינימליסטי ובהשראה יפנית. ים היא גם קונדיטורית, והכלים שהיא יוצרת מיועדים בעיקר לאוכל.

בצד הקולינרי ישתתפו באירוע מוטי שף, יצרן מקומי של ממרחי גורמה, חברת לקטית העוסקת בשמן זית ובמוצרים המיוצרים ממנו ומצמחי מרפא בליקוט עצמי, ו-Breada, יצרן חיפאי של לחם בעבודת יד בהשראת לחמים מצרפת, מאיטליה ומרוסיה. הלחמים של Breada כוללים לחמי מחמצת, חיטה ושיפון וכן לחמניות מתוקות, בריושים, חלות, פוקאצ'ות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר