המונים מציפים את שדרות בן גוריון בפסטיבל "החג של החגים" (צילום: מור אלנקוה)
המונים מציפים את שדרות בן גוריון בפסטיבל "החג של החגים" (צילום: מור אלנקוה)

שיא של כל הזמנים במספר המבקרים ב"חג של החגים"

142,000 מבקרים הגיעו לפסטיבל "החג של החגים" שחוגג חצי יובל - עלייה של כ-40 אחוז במספר המבקרים במהלך סוף שבוע אחד. בסוף השבוע הקרוב יתקיימו במסגרת הפסטיבל תהלוכות חג המולד ומופעים

פורסם בתאריך: 17.12.18 14:24

מי שביקר בסוף השבוע בפסטיבל החג של החגים במושבה הגרמנית בחיפה יכול היה להרגיש היטב את העלייה במידת הפופולריות של האירוע. צירי התנועה בכל אזור העיר התחתית והדר היו עמוסים ביותר, והצפיפות באירועי הפסטיבל עצמם היתה חריגה ביחס לשנים הקודמות.

אנשי מרכז התרבות הערבי-יהודי בית הגפן מסרו כי מספר המבקרים בסוף השבוע הגיע ל-142,000 – עלייה של כ-40 אחוז ביחס לשיא הקודם. זוהי הפעם הראשונה שבה "החג של החגים" נערך במושבה הגרמנית, והסיבה לכך נעוצה, לטענתה של הפקת הפסטיבל, בכך שרחובות ואדי ניסנאס שבהם התקיים הפסטיבל עד כה היו צרים מכדי להכיל את מספר האנשים הרב.

 

 

אחרי שהחגיגות נדחו בגלל הגשם בשבוע שעבר קיבל את פני המבלים מזג אוויר נאה שנמשך כל שעות היום, עד להדלקת עץ חג המולד בערב שלוותה בזיקוקים.

 

החנוכייה, עץ חג המולד והסהר בשדרות בן גוריון

 

בסוף השבוע הקרוב יתקיימו במסגרת הפסטיבל שתי תהלוכות חג מולד, שאחת מהן תצא מהכנסייה הקתולית בשעה 17:00 בהשתתפות תנועת הצופים האורתודוכסים. על מדרכות המושבה הגרמנית יתקיים אירוע של ציור מנדלות, וכמו כן ייערכו מופעים מוזיקליים בכנסיות ועל במות בשטח המושבה הגרמנית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. להוציא מידי בית הגפן

    ברגע שיצא מהתיוג הערבי של ואדי ניסנס אז הרבה יותר באו. אם ייצא מידי בית הגפן ויכלול ארועים בכל העיר בלי תיוג נוצרי, יבואו אפילו יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר