ניצה בן צבי (צילום: מוטי מילרוד)
ניצה בן צבי (צילום: מוטי מילרוד)

גם פסטיבל הצגות הילדים עובר למתכונת דיגיטלית

בדומה לפסטיבל הסרטים הבין לאומי, גם פסטיבל הצגות הילדים של תיאטרון חיפה, שאמור היה להתקיים בחול המועד סוכות, עובר למתכונת דיגיטלית. השבוע צולמו שבע הצגות המקור שמשתתפות בפסטיבל, וניתן יהיה לצפות בהן במשך 24 שעות מרגע ההזמנה. מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "הבשורה על הסגר היתה קשה מאוד לעיכול, וגם מהבחינה המורלית זה השפיע לרעה"

פורסם בתאריך: 14.9.20 12:56

גם פסטיבל הצגות הילדים של תיאטרון חיפה, שאמור היה להתקיים בחול המועד סוכות, 6-4 באוקטובר, עובר למתכונת דיגיטלית, בדומה לפסטיבל הסרטים הבין לאומי. השבוע צולמו כל שבע הצגות המקור אשר משתתפות בפסטיבל, וניתן יהיה לצפות בהן במשך 24 שעות מרגע ההזמנה תמורת 20 שקל להצגה מ-8 עד 12 באוקטובר. כמו כן ניתן יהיה לצפות בהצגות בולטות שהועלו בפסטיבלים קודמים.

"תיאטרון חיפה הוא תיאטרון שכל הזמן מתחדש, וככזה, בתקופה זו של הקורונה, חיפשנו ערוצי קשר עם קהל", מספרת מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי, "במערכת רכישת הכרטיסים באינטרנט ניתן לרכוש כרטיסים לצפייה ישירה לפרק זמן מוגבל, בדיוק כמו בחירת סרט ב-VOD. המחיר להצגה אונליין הוא 20 שקל, ואנחנו גם מאפשרים לקהל להמיר את הכרטיס שנרכש להצגת לייב ב-60 לשלוש הצגות אונליין במחיר של 20 שקל לכרטיס. נוסף על כך, אנחנו סומכים על רוחב לבם של הצופים שוחרי תרבות שחשוב להם שהיצירה תמשיך להתקיים, ולכן יש גם אפשרות לרכוש כרטיס של 30 שקל שכולל בתוכו תרומה של עשרה שקלים שיועברו ליוצרים. רוב ההכנסות, למעט העמלות והתשלומים לפלטפורמה האינטרנטית, יעברו ליוצרים ולשחקנים באופן הוגן. בימים אלה אנחנו מקבלים את ההסכמה שלהם וכולם מאושרים, כי המטרה היא שההצגות יועלו. הפקנו שבע הצגות מקור, ואחד מהיעדים החשובים שהצבנו הוא לעודד יצירה ישראלית ולטפח שחקנים ויוצרים. זה נותן תקווה ליוצרים ולשחקנים. שכשנחזור לתוכנית הרמזור המקורית נקדיש יומיים למחווה ליוצרים ולשחקנים של הצגות הפסטיבל וניתן להם אפשרות להיפגש עם קהל".

 

 

לדבריה של בן צבי, "תכננו לקיים את הפסטיבל במתכונת חיה ובהמשך במתכונת אונליין. זו היתה תוכנית העבודה שלנו עד אתמול (ראשון), כשנחתה עלינו הבשורה של הסגר. זה היה קשה מאוד לעיכול, וגם מהבחינה המורלית זה השפיע לרעה. ביום אחד המצאנו את עצמנו מחדש כדי למלא בתקווה את כל העוסקים במלאכה שעובדים על הפסטיבל הזה הרבה מאוד זמן. פתאום אמרו לנו 'רגע, יש סגר, ההצגות שלכם לא ייוולדו', אז אני אומרת שההצגות שלנו כן ייוולדו ויזכו לחיים ולתיעוד באופן שיאפשר ליהנות מהן".

בימים הקרובים יקבלו רוכשי הכרטיסים הודעות בדבר הכרטיסים שהם רכשו, ובמקביל יפורסמו לוחות הזמנים של כל ההצגות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר