ההצגה "מעלית הפלא" (צילום: יח"צ)
ההצגה "מעלית הפלא" (צילום: יח"צ)

פסטיבל הצגות הילדים הוארך בחמישה ימים

פסטיבל הצגות הילדים אמור היה להינעל מחר, אך הנהלת תיאטרון חיפה האריכה אותו עד ליום שבת. מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "החלטנו להאריך את משך הפסטיבל גם בגלל הביקוש הרב להצגות וגם בשל העובדה שהילדים עדיין שוהים בבתיהם. זוהי מחווה להורים"

פורסם בתאריך: 11.10.20 13:26

הנהלת תיאטרון חיפה האריכה את פסטיבל הצגות הילדים בחמישה ימים. הפסטיבל שנפתח ביום חמישי אמור היה להינעל מחר (שני), וכעת הוא יימשך עד ליום שבת. לדבריהם של מארגני הפסטיבל, עד כה צפו בהצגות כ-10,000 ילדים ומבוגרים.

במקביל להעלאתן של ההצגות הפיק התיאטרון סדנה לילדים בהשראת הצגות התחרות. הסדנה, שנקראת "הדס ונפלאות התיאטרון" ואשר אינה כרוכה בתשלום, לוקחת את הצופים למסע בן חמישה פרקים אל מאחורי הקלעים של הפסטיבל.

 

 

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי: "החלטנו להאריך את משך הפסטיבל גם בגלל הביקוש הרב להצגות וגם בשל העובדה שהילדים עדיין שוהים בבתיהם. לפי החלטת הממשלה, תלמידי כיתות א' ו-ב' ישהו בסגר בביתם עוד שבוע עד ליום ראשון הבא, והארכת משך הפסטיבל היא גם מחווה להורים".

לדבריה של בן צבי, ניתן יהיה לצפות בהצגות לפי המתווה שפעל עד כה – רכישת כרטיס ב-20 שקל. כזכור, פסטיבל הצגות הילדים, כמו גם פסטיבל הסרטים הבין לאומי, עבר השנה לפלטפורמה מקוונת בשל הסגר שהושת על הציבור כחלק מהמלחמה בנגיף הקורונה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    מה זה להאריך את הפסטיבל? מדובר בצפייה דרך האינטרנט, אפשר להאריך גם בחמש שנים, זה לא עולה כלום. ואגב, ניצה בן צבי, אם באמת היית רוצה לעשות מחווה להורים ולילדים היית פותחת את הצפיות בחינם. את בדיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר