סיגל כהן
סיגל כהן

נמצאה מחליפה: סיגל כהן תשמש מנהלת המחוז במשרד החינוך

בהודעה ששלח מנהל המחוז ד"ר סער הראל לבכירי המחוז הוא כתב כי שר החינוך יואב קיש ומנכ"ל המשרד מאיר שמעוני אישרו את מינויה של סיגל כהן למ"מ מנהל מחוז חיפה בפועל. הראל: "אני יוצא מתפקידי בתחושה כי מחוז חיפה נמצא בידיים טובות"

פורסם בתאריך: 1.4.24 16:19

סיגל כהן תחליף את ד"ר סער הראל ותשמש מ"מ מנהל מחוז חיפה בפועל. בהודעה ששלח הראל לבכירי המחוז הוא כתב: "אני שמח לבשר כי שר החינוך יואב קיש ומנכ"ל המשרד מאיר שמעוני אישרו את מינויה של סיגל כהן למ"מ מנהל מחוז חיפה בפועל עד לקיום המכרז לתפקיד מנהל המחוז".

בהודעתו ציין הראל כי "כהן כיהנה כמפקחת המחוז בשבע שנים האחרונות ונמצאה כאדם המתאים והראוי להמשיך להנהיג את המחוז להישגים בהתאם ליעדים שהצבנו לעצמנו. אני יוצא מתפקידי בתחושה כי מחוז חיפה נמצא בידיים טובות. אני מודה באופן אישי לכל אחד מכם על השותפות לדרך. ביחד הצלחנו לרקום עשייה חינוכית שאנחנו יכולים להיות גאים בה".

 

 

כהן שימשה כאמור בשנים האחרונות מפקחת מחוז משרד החינוך, ובעבר שימשה מפקחת כוללת על בתי ספר במחוז. כמו כן היא היתה ממונה על תוכנית מרום – תוכנית העוסקת בקידום ובשיפור התפקוד הבית ספרי, בצמצום פערים ובשוויון הזדמנויות. בשנת 2011 היא היתה הממונה על יישום תהליך מעבר בתי הספר לניהול עצמי. בתחילת דרכה היתה כהן מורה, מחנכת, מדריכה ומנהלת בית ספר.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", הראל יעזוב את תפקידו לאחר שנבחר למנהל המינהל לחינוך התיישבותי פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר