בית הספר רמב"ם
בית הספר רמב"ם

העירייה תממן חלק משיפוץ בית הספר רמב"ם

העירייה התחייבה להעביר 400,000 שקל לטובת שיפוץ בית הספר הממלכתי-דתי נוסף על 700,000 שקל שהועברו ממשרד החינוך. מהעירייה נמסר שהשיפוץ יתחיל בחופשת פסח. הסכום עדיין רחוק מהתקציב הנחוץ - 3.5 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 12.3.18 14:34

עיריית חיפה תשתתף במימון השיפוץ של בית הספר הממלכתי-דתי רמב"ם בנוה שאנן ותשקיע בכך מאות אלפי שקלים. כפי שפורסם כאן לפני כשלושה חודשים, משרד החינוך היה אמור להעביר תקציב בסך של 3.5 מיליון שקל לשיפוץ בית הספר, אך בפועל העביר 700,000 שקל בלבד. לאחר הפרסום הביעו הורים לתלמידים בבית הספר זעם על יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט על כך שהוא לא מסייע בשיפוץ בית הספר. כעבור ימים אחדים הודיע משרד החינוך כי הוא יבחן שוב את שיפוץ בית הספר.

יו"ר צעירי הבית היהודי בעיר עו"ד פז גליקמן: "בעקבות מחאת ההורים נפגשתי עם ראש העיר יונה יהב, סיפרתי לו על המצוקה בבית הספר וביקשתי את התערבותו. הוא אמר לי שהעירייה אינה יכולה לתת לי את כל מה שאני מבקש כי היא מוגבלת, ואני השבתי שמבחינת ההורים זה לא מעניין מאיפה מגיע הכסף – הם רוצים פתרון. יהב אמר לי שהם צודקים ושהעירייה צריכה לדאוג להם, והבטיח לעזור".

 

 

מהו הסכום שהעירייה התחייבה להעביר?

"העירייה תוסיף עוד כ-400,000 שקל שיעמידו את הסכום הכללי שהובטח על קצת יותר ממיליון שקל. סכום זה מאפשר לנו להתחיל את שלב א' בשיפוץ".

ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק: "העירייה תחל בשיפוץ בית הספר רמב"ם כבר בחופשת הפסח. הבטחנו להוסיף תקציב לפי עקרון של מימון משותף".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר