בית הספר נופים
בית הספר נופים

ועד הורי נופים: "פתיחת השנה הבאה בסכנה"

אחרי ההשבתה למשך יום לפני שבועיים וחצי, הורי התלמידים בבית הספר נופים ידונו בתחילת יוני בהסלמת המאבק נגד כוונתה של עיריית חיפה לפתוח בשנה הבאה ארבע כיתות א'. לטענתם, בית הספר אינו ערוך לכך

פורסם בתאריך: 27.5.18 07:56

ועד ההורים בבית הספר היסודי נופים יתכנס בתחילת חודש יוני כדי לדון בהסלמת המאבק נגד עיריית חיפה. כזכור, לפני שבועיים וחצי השבית הוועד את בית הספר ליום אחד במחאה על כוונתה של העירייה לפתוח בשנת הלימודים הבאה ארבע כיתות א' בנופים, בטענה שבית הספר אינו ערוך מבחינה תשתיתית לקלוט אותם.

ההורים טוענים שסגן ראש העיר שי אבוחצירה, מחזיק תיק החינוך ויו"ר ועדת אזורי הרישום, גרע מאזור הרישום של בית הספר איינשטיין את שדרות אבא חושי והעביר אותן לנופים. כתוצאה מכך, תלמידים שהיו אמורים ללמוד באיינשטיין ילמדו בשנה הבאה בנופים. אבוחצירה הכחיש את הדברים וטען שההורים הם אלו ניסו לשנות את אזור הרישום אך הוא בלם את המהלך.

 

 

יו"ר ועד ההורים בנופים נעמה סלע: "ביום שישי שעבר השבתנו את בית הספר, ובחודש הבא נחליט על צעדינו הבאים. אפשר כבר להגיד שאם לא נקבל מענה לדרישתנו, פתיחת שנת הלימודים הבאה בנופים נמצאת בסכנה".

האם גורם כלשהו ממערכת החינוך יצר איתכם קשר לאחר ההשבתה?

"לא. הדבר החמור הוא שיש בית ספר ממלכתי ליד נופים (איינשטיין; ש"מ) שלומדים בו רק 82 תלמידים בשכבת כיתות א', ואצלנו לומדים 107 תלמידים בשכבה. איך אף אחד בעירייה לא רואה את זה? העירייה היתה צריכה להפעיל שיקול דעת מערכתי. לא יכול להיות מצב שבו יעשו הפרד ומשול בין שני בתי ספר שהם במרחק קטן מאוד האחד מהשני, כאשר בבית ספר אחד שכבת כיתות א' תהיה מצומצמת ובבית הספר השני יהיה עומס בלתי רגיל. זה לא נכון לעשות את זה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר