פליסין נאור
פליסין נאור

פליסין נאור נבחרה ליו"ר ועד ההורים היישובי החדשה

פלסין נאור, יו"ר ועד ההורים בבית הספר הממלכתי גורדון בקרית חיים, נבחרה לתפקיד יו"ר ועד הורים היישובי בחיפה: "המטרה היא שההורים יהיו פעילים יותר"

פורסם בתאריך: 31.7.18 10:59

פליסין נאור, יו"ר ועד ההורים בבית הספר הממלכתי גורדון בקרית חיים, נבחרה לתפקיד יו"ר ועד הורים היישובי בחיפה. נאור מחליפה את עו"ד חזי חרלף ששימש בתפקיד בחמש השנים האחרונות. חרלף הודיע כבר לפני חמישה חודשים על עזיבתו, אך הסכים להמשיך לפעול עד למציאת מחליף.

במקביל לתפקידה החדש תמשיך נאור לכהן כיו"ר ועדת החינוך בוועד קרית חיים ולהתנדב בעמותת תל"י (תושבים למען ילדים) בקרית חיים ובסיירת ההורים של מערכת החינוך בחיפה. בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" לאחר בחירתה אמרה נאור: "אני נמצאת עכשיו בתהליך של למידה כדי להכיר את השטח. אני עושה שיעורי בית ומבררת איך מתנהלים בוועד היישובי ומהם הכללים שלפיהם פועלים".

 

 

מהי האג'נדה שאותה את מביאה לוועד ההורים היישובי?

"השאיפה שלי היא לעשות שינוי בהנהגת ההורים. המטרה היא שההורים יהיו פעילים יותר ושיהיה שיתוף פעולה בין כולם. יו"רים של בתי ספר רבים רוצים לתרום ולעשות, ולפיכך האג'נדה שלי היא לקבוע כבר השנה הנהגה משותפת כדי שלא ייווצר מצב שבו רק הורה אחד ירוץ קדימה. אני מאמינה שכל הורה יכול לתרום להנהגת ההורים בתחומים שבהם הוא טוב, להעניק, לעזור ולגייס דברים לטובת הילדים שלנו ולטובת מערכת החינוך".

את מתכוונת לשתף פעולה עם עיריית חיפה במסגרת הנהגת ההורים?

"יש לי ניסיון טוב במגעים עם העירייה במסגרת תפקידי בוועד קרית חיים ובתל"י, ובמיוחד מול ראש מערכת החינוך העירונית אילנה טרוק. אני שואפת שהקשר הזה יימשך גם בהנהגת ההורים היישובית. בשורה התחתונה, הפעילות שלנו כהורים והפעילות של העירייה הן לטובת הילדים".

לנאור נבחרו שני סגנים – עופר גרין המשמש כיו"ר ועד ההורים בליאו באק ויובל רפפורט-רום המשמש כיו"ר ועד ההורים בבית הספר הממלכתי זכרון יוסף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר