הורי בית הספר הפתוח מפגינים בכיכר זיו (צילום: שושן מנולה)
הורי בית הספר הפתוח מפגינים בכיכר זיו (צילום: שושן מנולה)

יותר מ-200 מפגינים במחאת בית הספר הפתוח (וידאו)

הורים, תלמידים ובוגרי בית הספר התאספו למחאה לאחר שלא הגיעו להסכמות עם עיריית חיפה ומשרד החינוך ולקראת השביתה שבה הם יפתחו ביום ראשון. "מה שברור - הפתוח סגור", נכתב על השלטים

פורסם בתאריך: 31.8.18 10:54

מרכז זיו בנוה שאנן התמלא הבוקר (שישי) בהורים, בתלמידים ובבוגרים מבית הספר הפתוח, שהפגינו נגד עיריית חיפה ומשרד החינוך לקראת השביתה שעליה הם הכריזו. השבוע הוחלט באסיפת חירום כי בית הספר הפתוח ישבות החל מיום ראשון ועד להודעה חדשה. יותר מ-200 איש נוכחים בהפגנה והם נושאים שלטים שעליהם נכתב "מה שברור – הפתוח סגור", "רוצים ללמוד בראש פתוח", "יהב – אל תיכנע למשרד החינוך" ועוד.

 

 

יו"ר ועד ההורים עינב פרלה: "אנחנו מבקשים שיאפשרו לנו לקיים את החינוך שלנו והייחודיות שלנו. אנחנו מבקשים שהעירייה תעמוד בהסכמות שאליהן הגיעה איתנו במשא ומתן, שתמנה בודק לבית הספר שיבדוק אם הוא מתנהל לפי רוח החינוך הפרוגרסיבי ושהיא תחתום על חוזה עם עמותת ההורים".

"העירייה עושה מאיתנו צחוק", אמר אחד ההורים, "נקבעו הסכמות שהם לא עומדים בהם, ובמצב כזה אנחנו לא מוכנים לפתוח את שנת הלימודים". אחת האמהות לילד שלומד בבית הספר סיפרה שביום ראשון הבת שלה היתה אמורה להצטרף לכיתה א' והיא ספרה את הימים עד לכניסה. "לצערה ולצערי בית הספר לא ייפתח בגלל גורמי החינוך. זה יום עצוב מאוד", אמרה האם.

בשלב מסוים גלשו המפגינים לאזור מעבר החציה ואיי התנועה, אבל הסדר נשמר והמשטרה לא התערבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהצלחה רבה. בתי למדה עד סוף חטיבת הביניים ואהבנו את דרך הניהול וההוראה. זה לא עוד בית ספר רגיל והוא צריך לשמור על היחוד שהיה לו לאורך כל שנות קיומו.

  2. אבא

    כל מחלקת החינוך בעירייה זה מסחרה אחת גדולה. צודקים ההורים שלקחו להם בית ספר מעולה והרסו אותו בגלל אגו של פקידים בעירייה

  3. יונה

    תגובת העי…- בכל מקרה תבחרו בי בשנית אז מה זה משנה ? תפגינו-תידרשו ואני אחליט מה אני רוצה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך להתעורר, החינוך בחיפה אינו מקבל את הדרוש לו,
    הכל תחת סיסמאות ריקות והתייחסות פטרנליסטית להורים. תיק החינוך הוא משמעותי לבוחרים הרבה יותר ממה שנדמה למועמדים וכדאי שיבינו את זה ויעמידו בראש אנשים ראויים עם חזון אמיתי ולא יסמנים של משרד החינוך

  5. שפן נסיונות

    מי שמסיים את הפתוח לא יודע ללמוד ולעשות מבחנים.המעבר מחופש מוחלט ומלימוד מה שלא רלונטי לעולם התחרותי של היום לא מצדיק המשך קיום תחת משרד החינוך.הפתוח הוא מוסד שאבד על הדרך שלו הקלח בעידן ההישגיות.הורים הזויים בעלי מקצועות נחשקים ומשכורות שמנות שמקריבים את ילדיהם.הרבה ילדים שם הם עם בעיות ואבחונים.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדון מנולה היקר, מדוע אינך דואג לפרסם גם תגובות ודיעה של הורים שלא מסכימים עם קומץ הורים כוחניים? הם לא יבואו אליך… הם לא מחפשים לעשות רעש… הם רוצים ששנת הלימודים תפתח בשמחה וילדים מחכים למחר. "הפתוח" יהיה פתוח מחר ויקבל בזרועות פתוחות בחיבוק ובשמחה את כל הילדים שההורים יחליטו לשלוח לביה'ס!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר