גן נופר ברמת בגין
גן נופר ברמת בגין

הורים מאיימים להשבית את צהרון נופר ברמת בגין

ההורים לילדי הצהרון של גן נופר ברמת בגין מאיימים להשבית את הצהרון החל מהשבוע הבא בשל ליקויים לטענתם בהתנהלותו, בדגש על כך שהצוות מתחלף תדיר, ולמרות פניותיהם ליחידת הצהרונים של מתנ"ס נוה יוסף, הבעיה לא נפתרה

פורסם בתאריך: 2.1.20 16:54

עדכון אחרון: 5.1.20 10:55

הורים לילדים בצהרון של גן נופר ברמת בגין מאיימים להשבית את הצהרון החל מהשבוע הבא. ההורים מתלוננים כבר שבועות ארוכים על ליקויים בהתנהלות הצהרון, בדגש על כך שהצוות מתחלף תדיר והדבר פוגע בילדיהם, ולמרות פניותיהם הרבות ליחידת הצהרונים של מתנ"ס נוה יוסף, הבעיה לא נפתרה.

לאחרונה התפטר איש צוות ששימש כסייע קבוע בצהרון, ולדברי ההורים התפטרותו החריפה את הבעיה מכיוון שילדיהם כבר נקשרו אליו. ההורים גם כועסים על כך שמערכת החינוך העירונית, אשר ממונה על הצהרונים, אינה עושה דבר לטענתם לפתרון הבעיה. עוד טוענים ההורים כי לנוכח התפטרותו של הסייע הודיעה להם היום (חמישי) יחידת הצהרונים כי גננת משלימה וסייעת נוספת יצורפו לצהרון.

 

 

אם לילד בצהרון נופר: "יש אצלנו בלגן גדול, וההורים סוערים וגועשים לאחר שהסייע הקבוע התפטר. אנחנו חושבים שהתפטרותו נובעת מחילופי הצוות התכופים בגן. מחר אנחנו ההורים נתכנס כדי להחליט על צעדינו הבאים, ולא מן הנמנע שלא נשלח יותר את ילדינו לשם ונחפש אלטרנטיבה אחרת. מדובר בצהרון טרום טרום חובה עם 32 ילדים מגיל שנתיים ושמונה חודשים ועד לגיל 3 וחצי שסובלים בגלל המצב".

מה לדעתכם גורם לאנשי הצוות לא להישאר בצהרון?

"אנחנו חושבים שהסיבות הן משכורות נמוכות ולא אטרקטיביות ושביחידת הצהרונים סומכים רק על שני אנשי צוות שיעשו את העבודה. זה לא הגיוני כי העבודה היא קשה מאוד, ולכן אנשי הצוות נשברים בזה אחר זה".

ביום שבת, יומיים לאחר פרסום הכתבה, העביר מתנ"ס נוה יוסף את תגובתו: "יחידת הצהרונים במתנ"ס מלווה את הצהרון בגן נופר, קשובה לפניות ההורים ועונה במדיות השונות שבהן הם פנו. ההורים ביקשו פגישה עם ההנהלה, וביום שני אחר הצהריים תתקיים פגישה עם נציגי ההורים. לגופו של עניין – בצהרון שובצה גננת ששברה את ידה לפני כחודש וחצי. לאחר מכן שובצה גננת מחליפה לאורך כל התקופה, ובשלושת הימים האחרונים היא לא הגיעה מפאת מחלה. סייעות אכן בחרו לעזוב את המערכת מסיבותיהן, והן מגוונות למדי. ביום חמישי שעבר הגיעו גננת משלימה, סייעת משלימה וסייעת שהילדים מכירים. כמו כן, רכזת הגן נכחה בגן כדי לתת מענה מיטבי. גננת הצהרון הקבועה עתידה לחזור בעוד שבועיים. במקביל אנו בוחנים את הצוות החינוכי המתאים ביותר עבור הילדים. נמשיך ללוות את הגן כדי לקבע אנשי צוות קבועים לטובת הילדים".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. דני

    הם לא דתיים/חרדים, אז למה שהיא תפתור את הבעיה. חכמה על הדרוזים. פיכסה

  2. רק אילנה טרוק מקצועית ומסורה באגף החינוך בעיריית חיפה

    כל השאר בית שימוש. לא מתאימות. מיותרות.
    מוציאות הרבה אוויר חם בדיבורים ואפס במעשים.

  3. כל כך שקוף

    ככל שיש יותר פקידי חינוך ופחות אנשי חינוך מקצועיים ככה המצב יחמיר.
    פעם במשרד החינוך היחס היה איש מנהלת לכל מאה מורים.
    היום זה פי 10.

  4. רחל

    הצהרונים של המתנסים. קולטים בלי שום אחריות אנשים לא ראויים.ובהתאם גם משלמים. ושלא נדבר על כך שהם משותקים מלעשות משהו מועיל, הם עסוקים בלפתור בעיות של צוותים בעוד מקומות.
    אחת שמובילה צהרון
    שלוש שנים ברצף ושורדת את זה כי יש לזאת סיבה.

  5. שמחה

    רוב הילדים לא ניזוקים מהחילופין, מה שאיאפשר להגיד על ההורים

  6. אנט

    לצערי בכל המתנסים בארץ זה ככה רק שלהורים אין ברירה חייבים לרוץ לעבודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר