איריס גרוסמן דהן
איריס גרוסמן דהן

רכזת חדשה לתוכנית העירונית מל"ל

איריס גרוסמן דהן, מנהלת תחום אזרחים ותיקים במחלקה לקהילה באגף התרבות בעיריית חיפה, תשמש רכזת התוכנית העירונית מל"ל (מלידה לבגרות). גרוסמן דהן מחליפה את אורלי גפני שהתפטרה, ועם מינויה הוסר האיום על סגירתה של התוכנית

פורסם בתאריך: 6.1.20 13:27

איריס גרוסמן דהן, מנהלת תחום אזרחים ותיקים במחלקה לקהילה באגף התרבות בעיריית חיפה, תשמש רכזת התוכנית העירונית מל"ל (מלידה לבגרות) במקומה של אורלי גפני שהתפטרה מתפקידה בחודש אוקטובר. הרקע להתפטרותה של גפני היה קיצוץ בתקציב התוכנית והכפפתה למחלקת החינוך היסודי באגף החינוך בעירייה, שהיא אחד מהגורמים שהתוכנית משרתת.

בשונה מגפני, שעבדה בתקן כוח האדם של מתנ"ס נוה דוד ושבקשתה להיכלל בתקן העירוני לא נענתה, גרוסמן דהן היא עובדת עירייה. עם מינויה של גרוסמן דהן הוסר האיום על סגירתה של התוכנית.

 

 

מל"ל נוסדה בשנת 2012, ובין הוגיה היו ישראל סביון שכיהן כסגן ראש העיר בתקופתו של יונה יהב וכמחזיק תיק החינוך, פרופ' גדי לנדאו שהיה אז חבר מועצת העיר, ואנשי מקצוע בתחום החינוך, שפעלו עם מנהלת המחוז במשרד החינוך דאז רחל מתוקי ז"ל. בשנת 2016 הציגה גפני את התוכנית בכנס הבין לאומי לערים חכמות בברצלונה, והמיזם נבחר לפתוח את הכנס מתוך 297 מיזמים שהוגשו לוועדה שבחנה אותם, והוגדר כפורץ דרך.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרה גרוסמן דהן: "אשמש רכזת המל"ל ואתחיל בתפקידי בשבוע הבא".

האם מדובר באותה המתכונת או בתוכנית חדשה?

"עדיין לא התחלתי בתפקיד. כשאתחיל, אכנס לעניינים ואדע יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הכל מכור

    ככה זה בעיריית חיפה הכל קומבינות פוליטיקאיות מכורות מראש.
    הגיע הזמן לעבור עיר.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עינת קלוש.ידוע שהיא מטפחת את אוכלוסיית הערבים. אני בעד לדאוג להם אבל בתנאי שלא להפלות אותנו היהודים. כך זה נראה ומרגישה.ראיתי כמה השקיעה בעשייה לחג החגים שבלט חג הנוצרים .המון קישוטי תאורה ברחובות במיוחד שד" הציונות ובפתחי הואדי . תאורות מסביב לעיר חיפה מדוע? הולט שיש יחס מיוחד להם. כל כך הרבה דברים שחא עושה והינה החג הגיע ושישו ושמחו קישוטים הנוגעים לחג שלהם. .העיר מלאה בבעיות וכל הזמן טוענת אומרת שקופה ריקה ואין תקציבים. והפלא ופלא לזה כן יש תקציב עד היום גולקים האורות וברור לכולם שכסף רב ממשיכים לתת עבור זה. מחכה שתעוף משם ממקום ראשות העירייה הכי כושלת שיש והיא של עינת קלטש. עירייה שרואים שאינה מגלה שפועלת אלה מוכיחה שלב והנשמה של העירייה נדם.אין אדם שמעיר סאת. אני מקטרת ולי מגיע העונש כי אני בחרתי בה. ממש השטות של חיי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר