מועדונית לילדים (צילום: תומר אפלבאום)
מועדונית לילדים (צילום: תומר אפלבאום)

סוף סוף: מועדונית פסק זמן נפתחה מחדש

עם פתיחת שנת הלימודים סגרה עיריית חיפה את מועדונית פסק זמן בקרית שפרינצק, אשר משרתת ילדים שמטופלים על ידי אגף הרווחה, לאחר 21 שנות פעילות מבלי שניתנה להורים אלטרנטיבה. השבוע, בעקבות מאבק של הורים ותושבים, נפתחה המועדונית מחדש

פורסם בתאריך: 30.1.20 14:02

באיחור של חמישה חודשים פתחה השבוע עיריית חיפה את מועדונית פסק זמן בקרית שפרינצק, אשר משרתת ילדים שמטופלים על ידי אגף הרווחה.

המועדונית הטיפולית העל אזורית נסגרה בתחילת שנת הלימודים על ידי העירייה לאחר 21 שנות פעילות מבלי שניתנה להורים אלטרנטיבה. בתגובה לפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על סגירתה של המועדונית מסרה אז העירייה כי הסיבה לכך היתה החלטה מקצועית להפעיל את המועדוניות מסוגה באמצעות התאגידים העירוניים ולא על ידי אגף הרווחה באמצעות מתנ"ס ליאו באק. העירייה הוסיפה כי היא פועלת לקליטתם של עובדים וצוותים חדשים לפי כל הקריטריונים והאישורים הנדרשים מאגף הרווחה.

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמרה היום (חמישי) אם לילד במועדונית: "המאבק שלנו הצליח. אסור היה לנו לוותר כי נותרנו בלי מענה. הרבה הורים התייאשו ופנו לאלטרנטיבות אחרות, אבל אולי עכשיו הם יחזרו".

איך התרשמת מהמועדונית בשבוע הראשון?

"קשה להגיד כי זוהי רק ההתחלה. יש שם תשעה ילדים בלבד וצוות צעיר שאני מקווה שיצליח להתמודד בהצלחה עם הילדים. עברנו תקופה לא קלה. למזלנו, אלישבע אזולאי כהן מוועד שכונת נוה דוד נלחמה עבורנו בכל מסגרות העירייה, וזה הצליח".

אזולאי כהן: "עכשיו מה שחשוב זה שתהיה המשכיות ושלא יסגרו שוב את המועדונית. בעירייה צריכים להבין שזו מסגרת שמסייעת מאוד למשפחות והיא קריטית עבורם. אני מקווה שאם העירייה תחליט בעתיד לסגור את המקום מסיבה כזו או אחרת, אז שיודיעו להורים מראש כדי שהם יוכלו להתארגן מספיק בזמן וגם שיציעו אלטרנטיבות. לסגור זה פשוט מאוד, לפתוח מחדש זה כבר מלאכה לא פשוטה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר