שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)
שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)

אולם הספורט בבית הספר הבונים הושבת במשך שבוע

בעקבות נפילת חלק ממנוע האחראי לפתיחת חלון באולם הספורט של בית הספר הבונים השביתה עיריית חיפה את הפעילות באולם. במשך שבוע האולם היה סגור ולא התקיימו בו שיעורי ספורט, חוגים ופעילות של הצהרון. הורים מותחים ביקורת על הזמן הממושך שנדרש לפתיחה מחדש של האולם

פורסם בתאריך: 6.2.20 11:20

אולם הספורט בבית הספר הבונים חזר היום (חמישי) לפעילות אחרי שהושבת למשך שבוע. האולם היה סגור מאז יום חמישי שעבר בעקבות נפילת מנוע האחראי לפתיחה אוטומטית של חלון במקרה של שריפה. כתוצאה מסגירתו של האולם הושבתו כל פעילויות הספורט, הצהרון והחוגים.

האולם נסגר בהוראת העירייה לצורך בדיקות מהנדס, והורים לתלמידים בבית הספר ששוחחו עם "כלבו – חיפה והקריות" מתחו ביקורת על כך שפתיחתו מחדש ארכה זמן רב – דבר שגרם לביטול שיעורי הספורט והפעילויות השונות.

 

 

אחד מההורים אמר: "בסך הכל נפל מנוע לא גדול. נכון שהיה כאן מזל שאף אחד לא נפגע ואנחנו שמחים על כך, אבל כמה זמן צריך להימשך תיקון כזה? הגיע הזמן שהעירייה תבין ששיעורי ספורט הם חלק ממערכת הלימודים. אם ההורים היו משביתים את בית הספר היתה קמה צעקה בעירייה, אבל כשאולם ספורט שנמצא באחריות העירייה מושבת הזמן לא משנה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "לאחר שמהנדס בטיחות שנשלח מטעם העירייה בחן את יציבותם של כל הפריטים המותקנים על גבי החלונות באולם הספורט ואישר כי הם תקינים וכי הם אינם מהווים סכנה לשלום התלמידים, הוחזר הבוקר האולם לפעילות מלאה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כי הם עסוקים במועדון השייט שמשרת פרומיל מהתושבים.

    הבנתם ?!?! תושבים בוחרים ובוכים…

  2. גידי

    לא מדובר בגירוש של דרוזים וגם לא בחיבוק של הפרזיטים בישיבות אז למה שהעבריינית המורשעת והאמא של כל הילדים יזדרזו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר