עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

הרישום לבתי הספר העל יסודיים יחל ב-29 במרץ

סוף סוף קבעה עיריית חיפה את המועד לרישום תלמידים לבתי הספר העל יסודיים בעיר. הרישום יחל ב-29 במרץ ויסתיים ב-3 באפריל

פורסם בתאריך: 4.3.20 13:59

עיריית חיפה הודיעה היום (רביעי) כי הרישום לבתי הספר העל יסודיים בעיר יחל ביום ראשון, 29 במרץ, ויסתיים ביום שישי, 3 באפריל, וזאת בהתאם להנחיית משרד החינוך והמועדים שנקבעו על ידו. בכך מסתיימת סאגה ארוכה של קביעת מועד הרישום. בתחילה קבעה העירייה את מועד הרישום ל-21 בינואר אך לאחר מכן דחתה אותו ל-27 בינואר. יום לפני המועד שנקבע שוב דחתה העירייה את המועד לתאריך לא ידוע.

באשר לכיתות העל אזוריות יתבצע הרישום בארבעה שלבים: 1. תלמידים שאינם מאזור הרישום יציגו בבתי הספר תעודת מחצית א' של כיתה ו'. 2. תלמידים שעומדים בקריטריונים אשר יפורסמו באתרי בתי הספר השונים יקבלו טופס אישור מהמוסד שבו מעוניינים ללמוד על עמידה בקריטריונים הנדרשים. 3. ההורה יעלה את האישור לאתר העירוני תחת הקטגוריה "רישום לכיתות העל אזוריות" ולחילופין יעביר את הטופס למרכז מידע ורישום העירוני. 4. במקום הבחינות שקיימה העירייה עד כה בניגוד לחוזר מנכ"ל משרד החינוך תתקיים במרכז הרישום הגרלה ל-18 המקומות שהוקצו לכל בית ספר עבור התלמידים שאינם מתגוררים באזור הרישום ועומדים בקריטריונים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גל

    של מי הרעיון הטפשי של הגרלה? מה זה מפעל הפיס? פורים אולי?

  2. ג'ורג'

    ככה נראית מערכת החינוך בחיפה. לסיגל ציוני אין זמן בשביל הילדים שלנו כי היא צריכה ללוות את הפודלית שלה למשפט הדיבה. מחזיקת תיק חינוך? בושה!

  3. חבל שלא עשו הגרלה לראש העיר

    בטוח היה יוצא יותר טוב ממה שיש עכשיו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר